Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sauli Niinistöllä on Queen Elizabeth2 avain.

Juutinrauma
29.03.2017 |

Hän vie sen putinille ja salakuljettaa sen takaisin suomeen kuin pakolainen koska häntä odottaa ennnen näkemätön ateriointi putinin kanssa mistä kaikki suomalaiset ovat himoinneet todella epäselvän ja raukkamaisen ruisleivän haukkumisen ajoista lähtien kuin apinat ääntelivät viljelmät lokille lähtien.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä olet vetänyt?

Vierailija
2/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutinrauma kirjoitti:

Hän vie sen putinille ja salakuljettaa sen takaisin suomeen kuin pakolainen koska häntä odottaa ennnen näkemätön ateriointi putinin kanssa mistä kaikki suomalaiset ovat himoinneet todella epäselvän ja raukkamaisen ruisleivän haukkumisen ajoista lähtien kuin apinat ääntelivät viljelmät lokille lähtien.

Tästä huolimatta QueenElizabeth2 ei myönnä että kaupan hyllyt ja muovin kehittäminen kauppojen hyllyjen tavaroista ovat osa suurimpien ihmisoikeusrikkojien äidinnussintaa ja he seuraavat tätä kaikella sydämmellä koska heidän päitä yritetään jopa irti leikata selvällä rakkaudella mitä he antoivat arabeille ja mitä he tulevat ääntelemään apinoista tulevista perunaviljelmissä koska kamelinpaskan polttaminen ei liity mitenkään rasismiin eikä kamelinpaska pala ilman tulta eikä suitsuke ole kamelinpaskaa eikä sitä ole suomessa? Tälläisen ideologian kehittely on myös tosi harkitsevaisen tärkeää aloittaen tästä tekstistä koska olet äidinnussija? Sekä leikkaan pääsi irti koska oikeasti olet? Tyhmää ajattelua suomesta. Englannin kieli on hyvä juttu. Ei apinan ääntely saari. Ruisleipä on myös hyvää mutta ei äidinnussijan mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä olet vetänyt?

En ainakaan sinun skotlantilaista narua tai mitä irlantilaista onkaan.

Enkö Queen Elizabeth2:n avainta perseestä aina?

Kirjoitin jo vahingossa... persööstä.dina

Oliko dina hyvä kuningatar tai heitätkö telkkarin ikkunasta nyt ales? Meinaan että foliolla on mahdollisesti parempaa käyttöä.

Kaikkea luomöä näkemällä. Ehkä suomenruotsin ahvenanmaa ja turun saaristo flippasi jo? En ihmettelisi euroopan reissun olleen riisinjyvän toivossa elämistä siellä minne näki menevän.

Vierailija
4/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisuuden ja runouden huipentuma ei ole ainakaan perseenreijässä tai mentaliteetissä mutta ehkä minun arvoesineissä ja niihin mihin minä kosken kenties kaatopaikalta koska olen muovia? Hyvinkin mahdolisesti?

Vierailija
5/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä peukut pitää taas liikuttaa miljardien luokkaa maksavalla mentaaliteetillä käyttämällä kamelinpaskan aivoja ja manipuloimalla avain Queen Elizabet2:perseen reijästä koska ilmeisesti heitän jo hyvää settiä kun en ole päässyt ejakuloimaan hänen parenpaan kuin olen secunda ja haluan toista. Sekä olen kaksi. Tyydyitkö nytten kamaasi vitun äidinnussija?

Vierailija
6/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti poliisitkin nussivat äitejään kuin naapuriston smurffimaailma on likainen ja mitään väärää ei ole kristityissä koska muslimit ovat täysin kristityn rukouksen allah ja hattu lentää paaviltakin päästä ilman aseita ja nyt käytän ak-47 koska avain on Queen Elizabeth2:n perseenreijässä ja haluan avaimen kristityltä.

Vierailija
7/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evankeliluteraiset eivät ole äidinnussija kristittyjä.

Joka te haluatte kristittyjä tai .. ?

Keksikää jo päästä koska minulla on jo nälkä enkä syö mitään.

Ainiin tutkikaa ja aloittakaa teidän pikkutytöistä!

Vierailija
8/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko te haluatte kirjoitusvirhe...

Ehkä imaamilta täytyy ottaa päähine pois. Jättäkää ne naiset rauhaan ja olkaa hiljaa! Haluan nyt hiljaisuutta. Niin. Imaamilta päähine pois sekä surun julistus televisiosta folioineen parlamentin talon edustalla olevasta terrorististä jonka queen elizabeth2 manipuloi murhaamaan jotta hån saisi avaimensa hänen perseenreijästä pois.

Toivon kyllä etäisyyttä teiltä jos olette äidinnussijoita koska olen enemmän mitä te olette koskaan olleet ja tutkikaa asiaa aloittaen teidän pikkutytöstä.

Vierailija
9/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia?

Vierailija
10/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jä minö koin käsillä yhdessä pitämistä näölläni yhdeltä kristityltä ja toiselta en koska minä syön hänet tämän ensimmäisen jälkeen ja tämä ensimmäinen on mielisairas äidinnussija kaikilla niinistön avaimilla. Ja tämä on pakko sanoa ennen kuin niinistö myrkytetään venäjällä aina halutun loistavan ruokailun yhteydessä. Nyt on kyllä grillaus keli.

Vierailija
11/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenia?

? Tämä edellyttää vastausta koska avain on ilmeisesti perseessäsi.

Kumminkin minä vastaan. Vaikka se ei olisi näin mutta itse asiassa se on näin!😊

Minä olen asu joka on pukeutunut kans sinun moottori insinöörille. Haluatko lisäö taikasanoja tai nussitko äitiäsi lain kanssa vai pidätkö itseäsi hulluna?😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊🤗 ehkä kuin rothchild pitää käsistä kiinni yhdessä hän on kristitty? En kehtaisi nöhdä meinaan kyrvän imemistä hupaisallasi kadulla mitä löytyy fiktionaalisesta televisio euroopasta. Tosin voit mennä realiteettin olemalla loistava hakematta loistoa niin kuin ensimmäinen äidinnussija teki henkimaailmansa kanssa.

Vierailija
12/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta löydät kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä