Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävää häiritsee hirveästi se, ettei mieheni syö lihaa ja hän tekee siitä joka paikassa numeron

Vierailija
29.03.2017 |

Odotan kauhulla tulevaa kesää, grillauspäiviä ja mökki-iltoja. Viime kesänä hän teki joka ikisessä paikassa suuren numeron mieheni syömisistä "Oi kattokaa, Jussi ottaa taas vaan maissia" "Aika neitimäistä kun me ämmätkin syödään makkaraa ja Jussi kesäkurpitsaa, hahaha" "Piilotetaan hei pekonia Jussin ruokaan"

Ja tämä ystävä on ihan kolmekymppinen ihminen. En tajua, miksi häntä häiritsee niin hirveästi tuo asia. Olen kysynyt ja hän kuittaa sen aina "no läppää vaan hei"

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläsi ei ole käytöstapoja.

Vierailija
2/17 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan se vähän niin kuin sinun roolissasi panna ystäväsi aisoihin, jos hän ei sitä itse älyä. Suoraan ja vakavasti sanot: "Kuule, tuo on noloa ja sivistymätöntä. Ihan samantekevää, kutsutko tuota vitsiksi, minusta se on kiusaamista ja typerää. Lopeta heti."

Se kun ON sivistymätöntä, ja sinun on miestäsi puolustettava, miehesi tuskin kehtaa alkaa vaimonsa kaveria panemaan kuriin, koska ei halua vaikuttaa kielteisesti väleihinne.

Vierailija
4/17 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samanlaisia kokemuksia... Koskaan en ole itse tehnyt numeroa syömisistäni, mutta jostain syystä melkein aina joku haluaa sen tehdä. Kummastuttaa, kun aina sanotaan että vegaanit ja kasvissyöjät tuputtavat ja arvostelevat, itselläni on sellainen kokemus, että sekasyöjät ne pahimmat arvostelijat on. Ja keskustelun kasvissyönnistä aloittaa aina joku sekasyöjä, en koskaan minä. Välillä joissain pippaloissa aina lasken aikaa, milloin mulle esitetään ensimmäinen kysymys ruokavaliooni liittyen.

Vierailija
5/17 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisissä piireissä viihdytte jos kerran kettuilua jaksatte kuunnella.

Vierailija
6/17 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että "hahhaa ei voi olla totta, että alat taas jauhaa tota samaa. Eikö tuo ole vähän vanha juttu jo. Jussi on kasvissyöjä ja yritä päästä sen yli. Eletään vuotta 2017, aika monet on kasvissyöjiä."

Vierailija
7/17 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä kaverille videoita tuotantotiloilta?

Vierailija
8/17 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättäytyisin kyllä kaikista ruokailutilanteista tuollaisen "ystävän" kanssa kunnes hän oppii edes alkeelliset käytöstavat. En kutsuisi mökille enkä grillaamaan. Jos ystävä kyselisi jotain, sanoisin suoraan, että haluatte nauttia ruuasta hyvässä ilmapiirissä ettekä kaipaa sinne mitään kriitikkoa haukkumaan toisten ruokavaliota.

Veljeni hurahti karppaukseen ja meni monta vuotta, että kaikki lasten synttärit ja muut juhlat olivat ihan helvettiä hänen vuokseen. Ei riittänyt, että hän vahtasi lastensa syömisiä kuin natsi, hän lisäksi haukkui kaikki muut jotka kehtasivat kakkua ottaa. Kälyparka joutui syömään ruisleivänkin mieheltä salaa, koska ei jaksanut sitä kettuilua - omassa kodissaan! Tuollaiset ruokaterroristit pilaavat ruokarauhan muilta ainaisilla palopuheillaan. Ulkomaanmatkallakin käly joutui harhauttamaan veljensä kävelylenkille, että toiset saisivat edes kerran syödä rauhassa! Onneksi tätä kesti vain muutaman vuoden ja nyt on hieman helpottanut.

Mutta tuo ap:n wt-ystävä pitäisi laittaa ruotuun!

Vierailija
9/17 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viettäisi aikaa tuollaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
10/17 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan kauhulla tulevaa kesää, grillauspäiviä ja mökki-iltoja. Viime kesänä hän teki joka ikisessä paikassa suuren numeron mieheni syömisistä "Oi kattokaa, Jussi ottaa taas vaan maissia" "Aika neitimäistä kun me ämmätkin syödään makkaraa ja Jussi kesäkurpitsaa, hahaha" "Piilotetaan hei pekonia Jussin ruokaan"

Ja tämä ystävä on ihan kolmekymppinen ihminen. En tajua, miksi häntä häiritsee niin hirveästi tuo asia. Olen kysynyt ja hän kuittaa sen aina "no läppää vaan hei"

Siis sä kutsut tuollaista moukkaa ystäväksi? Ei tuo tuttavasi  harjoittama nälviminen ole ystävyyttä nähnytkään. Tiputa se joukosta.

Vierailija
11/17 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen pahoillani, ko. nainen ei ole ystäväsi. Hän on jostain syystä mustasukkainen miehestäsi ja sen sijaan että käsittelisi niitä tunteita, kokee tarpeelliseksi mollata miestä ja näin alentaa hänät sinun ja ystäväpiirisi silmissä. Jätä tuollainen "ystävä". 

Vierailija
12/17 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi sinunkin "ystäväsi" syödä vähän monipuolisemmin, niin ties vaikka varttuisi aikuiseksi. Vai mistähän johtuu, että vaikuttaa sille, että kaikki ei ole hänellä täysin paikallaan korvien välissä. - Toki tuollainen voi mennä joskus huonona läppänä, mutta jos se on "läppä" jota joutuu kuulemaan joka kera, niin harkitisisin, että olsiko muutakin seuraa tarjolla. 

Vierailija
13/17 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ystäväsi" ei siedä erilaisuutta, sinua tai miestäsi. Oli syy mikä tahansa, hän on hirveä ja myrkyllinen ihminen, joka ei Ap ansaitse ystävyyttäsi. Tsemppiä myrkky-maijasta eroon pääsyssä!

Vierailija
14/17 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomieheni oli työtön, niin eräs yhteinen harrastus "ystävä" nosti sen esiin joka välissä. Ihan uskomattoman törkeää. Sitten jossain vaiheessa mies sai töitä eikä enää tästä voinut nälviä, niin nainen keksi alkaa mustamaalata minua vaikka mistä. Onneksi välit katkesivat tuohon lopullisesti, harmittaa vaan, kun itse oon koittanut olla tässä aikuinen enkä oon mustanmaalannut tätä entistä "ystävää" mutta aina välillä tihkuu tietoja että hän levittelee meistä vaikka mitä juoruja, joilla ei ole totuuspohjaa. 

Vierailija
15/17 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teidän täytyy olla näiden kanssa tekemisissä miksi?

Ovatko muut mökkeilijät samaa seuraa aina? Sit se voi olla läppä, toki tyhmä.

Kyllä meilläkin on ne ns kestojutut aina tavatessamme, meillä ei tietääkseni ole ketään mielensäpahoittajaa. Vaan en voi olla varma, jos kukaan ei sano mitään. Loppuisi heti, jos sanottaisiin.

Meillä on iso porukka, ja ollaan vuosia vanhoja tuttuja.

PS. Kärsiikö miehesi tästä? Vai vain sinä?

Vierailija
16/17 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä aivoton juntti. Ei jatkoon!

Vierailija
17/17 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska vitsi- kerran kuultuna.

Itse varmaan jättäisin kutsumatta kyseisen ilmapiirin pilaajan. Jos hän on muuten ihana ihminen, tässä asiassa vain hölmö möläyttelijä niin voisin harkita asiasta sanomista. Mutta jos hänessä on muutenkin "epämiellyttäviä" piirteitä niin ei se ole mielestäni ystävän tehtävä opetta aikuista ihmistä käytöstavoille. Niitä joko on tai ei. Viettäisin aikaa paremmassa seurassa.