Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesari: Sara Forsberg uransa kadottanut lupaus

Vierailija
29.03.2017 |

En pääse lukemaan koko juttua, voisko joku kertoa/kopioida? Miten tossa nyt noin kävi?

Kommentit (559)

Vierailija
541/559 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt itse jutusta mitään selitystä miksi Saran maailmanvalloitus floppasi. Mutta kuvasta sekin selvisi. Karmeat tatuoinnit kädessä. Sara-parka siis pyöri jenkkilässä white trash-joukoissa. Ei ihme ettei ura urennut.

Kyllä se mulle aukesi. Maailmanvalloitus ei ole mikään läpihuutojuttu. Varsinkaan suomalaiselle jenkeissä. Protektionismi on sielläkin voimissaan. Vai kuinka useasti olet nähnyt ei-natiivi-englanninkielisen breikkaavan jenkeissä? Aika paljon saa olla tuuria matkassa, että siellä tekee vuosikymmeniä kestävän ura. Ja mun mielestä kielen keksiminen Star Warsiin ja Jackie Chanin rinnalla näytteleminen ovat sellaisia asioita, joita itsekin olisin mielelläni halunnut laittaa cv:seen. Eikä YouTubessakaan hirveän huonosti mennyt, kun Ellen DeGeneres kutsui käymään ohjelmassaan.

Vierailija
542/559 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarinassa on myös erikoista, että kasvoi baptistiperheessä, jossa ei kuunneltu muuta kuin gospelmusiikkia ja Sara kuunteli salaa poppia ja niistä tubevideoistakaan perhe ei tiennyt ennen kuin se yksi video tuli tunnetuksi. Kuitenkin eno oli vuosikausia järjestelemässä levy-yhtiöön sopimuksia ennen kuin lähtö tuli? Gospel-sopimuksiako olivat hakemassa vai miten tuo on mahdollista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/559 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarin juttuhan on vuodelta 2017.

Sen kirjoittaja O.Onninen tykkää tehdä tämän tapaisia viimeinen naula arkkuun -juttuja. Almasta oli sellainen ja Saara Aallosta, jos muistan oikein. Niissä lyödään kohdetta kuin vierasta sikaa ;(

Vanha ketju lienee nostettu tämän iltiksen uudemman jutun vuoksi. 

https://www.is.fi/viihde/art-2000007994486.html .

Taidan olla vähän yksinkertainen, kun en tajua tästä lehtijutusta yhtään mitään enkä tajunnut Saran puheita bb-talossakaan. Kovasti on tapahtunut kaikkea, mutta missään ei ole oikein mitään logiikkaa eikä johdonmukaisuutta. Esimerkiksi lähti jenkkeihin salamannopeasti sen yhden tubevideon perusteella, mutta sitten kuitenkin jenkkeihin lähtemistä oli suunniteltu jo pitkään? Ovat kuulemma muuttaneet Suomeen, kun Sara on ollut kuusi, mutta silti kertoo perheensa musiikkikasvatuksesta näin: 

"FORSBERGIN tarina juurtuu syvälle lapsuuteen Pohjanmaan pikkukylän perukoille. Seitsenhenkisessä baptistiperheessä musiikki oli erottamaton osa elämää. Lapset lähetettiin kukin vuorollaan musiikkiopistoon.

– Kun täytin kuusi, minun piti valita instrumentti. Halusin soittaa kontrabassoa. Mutta eihän ne tee kuusivuotiaille kontrabassoa! Ne on sellaisia jumalattoman isoja laivoja, Forsberg naurahtaa." 

Minä ymmärtäisin tuosta, että siellä Pietarsaaressa sisarukset ovat jo käyneet musiikkiopistoa ja Sarakin laitettiin sinne kuusivuotiaana. Kuitenkin on moneen otteeseen kertonut, että ovat muuttaneet Suomeen kun Sara oli kuusivuotias. 

Tämä nainen on jotenkin niin teflonia, että hänestä ei saa oikein mitään irti. 

Pikemminkin kuulostaa että sinä hakemalla haet jotain valittamista muttet kuitenkaan keksi mitään järkevää. Amerikassahan ei tietenkään voi opiskella musiikkia lapsena. 

Miksi tuossa sitten puhutaan elämästä Pohjanmaan perukoilla ja jätetään kertomatta, että asuivat tuolloin jenkeissä? 

Vierailija
544/559 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kirjoittaja O.Onninen tykkää tehdä tämän tapaisia viimeinen naula arkkuun -juttuja. Almasta oli sellainen ja Saara Aallosta, jos muistan oikein. Niissä lyödään kohdetta kuin vierasta sikaa ;(

Onpa tosi kiva toimittaja. Ja kuten arvata saattaa, fleelance-toimittaja. Eli kirjoittaa tarkoituksenmukaisesti klikkejä kalastelevia juttuja. Saavatko freelancerit työkeikkansa klikkien perusteella? Katsoin just, että Onninen on ollut aikoinaan Cheekin bannilistalla juuri sen takia, että kirjoittanut huonoja arvioita tästä.

Sama kiinnostaa.Saavatko freetoimittajat keikat tai rahat klikkien perusteella? Vähän niinkuin provikkapalkkalainen.

Vierailija
545/559 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa tosi kiva toimittaja. Ja kuten arvata saattaa, fleelance-toimittaja. Eli kirjoittaa tarkoituksenmukaisesti klikkejä kalastelevia juttuja. Saavatko freelancerit työkeikkansa klikkien perusteella? Katsoin just, että Onninen on ollut aikoinaan Cheekin bannilistalla juuri sen takia, että kirjoittanut huonoja arvioita tästä.

Sama kiinnostaa.Saavatko freetoimittajat keikat tai rahat klikkien perusteella? Vähän niinkuin provikkapalkkalainen.

Ei todellakaan saa. Jutusta maksetaan ennalta sovittu palkkio. Jotain rajaa näihin horinoihin.

Vierailija
546/559 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan saa. Jutusta maksetaan ennalta sovittu palkkio. Jotain rajaa näihin horinoihin.

Ok, mietin vain, että media-alan murroksen vuoksi töitä ei niin vain ole kaikille. Viimeksi tänä keväänä mainostamisen vähentymisen vuoksi monet isot mediatalot ovat pistäneet porukkaa pihalle. Lisäksi juttukeikoista käydään varmasti kilpailua. Ja se, että saat juttukeikan ei välttämättä kerro, että saat seuraavaa. Ei millään pahalla, mutta mun mielestä media-alan murroksen vuoksi myös klikkiuutisointi on kasvanut ja sitä myöden myös luetun uutisoinnin luotettavuus on laskenut.

Vierailija
547/559 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla vähän yksinkertainen, kun en tajua tästä lehtijutusta yhtään mitään enkä tajunnut Saran puheita bb-talossakaan. Kovasti on tapahtunut kaikkea, mutta missään ei ole oikein mitään logiikkaa eikä johdonmukaisuutta. Esimerkiksi lähti jenkkeihin salamannopeasti sen yhden tubevideon perusteella, mutta sitten kuitenkin jenkkeihin lähtemistä oli suunniteltu jo pitkään? Ovat kuulemma muuttaneet Suomeen, kun Sara on ollut kuusi, mutta silti kertoo perheensa musiikkikasvatuksesta näin: 

"FORSBERGIN tarina juurtuu syvälle lapsuuteen Pohjanmaan pikkukylän perukoille. Seitsenhenkisessä baptistiperheessä musiikki oli erottamaton osa elämää. Lapset lähetettiin kukin vuorollaan musiikkiopistoon.

– Kun täytin kuusi, minun piti valita instrumentti. Halusin soittaa kontrabassoa. Mutta eihän ne tee kuusivuotiaille kontrabassoa! Ne on sellaisia jumalattoman isoja laivoja, Forsberg naurahtaa." 

Minä ymmärtäisin tuosta, että siellä Pietarsaaressa sisarukset ovat jo käyneet musiikkiopistoa ja Sarakin laitettiin sinne kuusivuotiaana. Kuitenkin on moneen otteeseen kertonut, että ovat muuttaneet Suomeen kun Sara oli kuusivuotias. 

Pikemminkin kuulostaa että sinä hakemalla haet jotain valittamista muttet kuitenkaan keksi mitään järkevää. Amerikassahan ei tietenkään voi opiskella musiikkia lapsena. 

Miksi tuossa sitten puhutaan elämästä Pohjanmaan perukoilla ja jätetään kertomatta, että asuivat tuolloin jenkeissä? 

Taisit ymmärtää jotain väärin. Tosin sitähän  olet kokoajan yrittänyt joten onneksi olkoon.

Enpä minäkään muuten paljoa muistele aikaa ennen ekaa luokkaa kun en oikeastaan muista siitä juuri mitään. 

Vierailija
548/559 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mietin vain, että media-alan murroksen vuoksi töitä ei niin vain ole kaikille. Viimeksi tänä keväänä mainostamisen vähentymisen vuoksi monet isot mediatalot ovat pistäneet porukkaa pihalle. Lisäksi juttukeikoista käydään varmasti kilpailua. Ja se, että saat juttukeikan ei välttämättä kerro, että saat seuraavaa. Ei millään pahalla, mutta mun mielestä media-alan murroksen vuoksi myös klikkiuutisointi on kasvanut ja sitä myöden myös luetun uutisoinnin luotettavuus on laskenut.

Ja tämä tuli viimeksi mieleen yhdestä toisesta HS:n jutusta, jonka oli kirjoittanut myös freelance-toimittaja. Artikkeli oli Tammiston luonnonsuojelualueesta. Juttu oli kirjoitettu hieman provokatiiviseen sävyyn. Löysin loppujen lopuksi alkuperäisen FB-päivityksen kirjoittaneen henkilön kommentin, missä hän kertoi keskustelleensa kirjoittajan kanssa hyvässä hengessä ja korostaneensa, että kirjoituksesta ei saa tehdä syyllistävää tai maalittavaa. Silti kirjoitus oli maalittava. 

Vierailija
549/559 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin muutaman julkaisun kyseiseltä freelancerilta, ja on kyllä osa jutuista tarpeettoman ilkeämielistä kirjoittelua.

Kritiikkiä voi antaa monella tapaa, hyvä kriitikko osaa antaa sen napakasti, mutta rakentavasti. Mutta se onkin tyylillisesti paljon haastavampi metodi, kuin tuo lyttääminen.

Vierailija
550/559 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit ymmärtää jotain väärin. Tosin sitähän  olet kokoajan yrittänyt joten onneksi olkoon.

Enpä minäkään muuten paljoa muistele aikaa ennen ekaa luokkaa kun en oikeastaan muista siitä juuri mitään. 

Koko ajan? Ymmärrätkö, että tämä ketju on aika hiton vanha enkä todellakaan ole ollut täällä neljää vuotta kommentoimassa? 

Jos sinä ymmärsit paljon paremmin, ole hyvä ja kerro minulle. Ei kai se nyt minun syyni ole, jos toimittaja kirjoittaa Pohjanmaan perukoista, mutta toisessa yhteydessä Sara itse on sanonut, että ovat muuttaneet Suomeen kun hän oli 6-vuotias.

Bb-talossa muuten kertoi myös, että äitinsä ja isänsä puhuvat kotona suomea, mutta hän oppi itse suomen kielen vasta 6-vuotiaana kun muuttivat Suomeen. Tämä on myös asia, jota en pysty mitenkään ymmärtämään eikä tässä ole kyse mistään väärinkäsityksestä, vaan ihan johdonmukaisesti Sara on itse näin useaan kertaan sanonut. Vaikka perhe asuisi jenkeissä tai briteissä, kyllä lapsi yleensä oppii sen kotona opitun kielen ensimmäisenä. 

Mutta kerro toki minulle tyhmälle, jos sinulle tämä kaikki on täysin selvää. 

Vierailija
551/559 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarasta voi olla montaa mieltä, mutta fakta on se että ikäänsä nähden hän on kokenut ja nähnyt paljon. Ja tehnyt erittäin monipuolisen ja ennen kaikkea massasta poikkeavan työuran. Osalle tosin tämäkin voi olla punainen vaate. Ja takaiskut ja epäonnistumiset ovat työelämässä melko yleisiä, jopa siinä tavallistakin tavallisemmassa 8.00-16.00 siistissä sisätyössä.

Vierailija
552/559 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralla on takana loistava tulevaisuus. Ihmiset epäonnistuvat, mitä sitten? On kuitenkin naiivia sanoa, että Sara olisi yhtään tunnettu jenkeissä.

Vierailija
553/559 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan? Ymmärrätkö, että tämä ketju on aika hiton vanha enkä todellakaan ole ollut täällä neljää vuotta kommentoimassa? 

Jos sinä ymmärsit paljon paremmin, ole hyvä ja kerro minulle. Ei kai se nyt minun syyni ole, jos toimittaja kirjoittaa Pohjanmaan perukoista, mutta toisessa yhteydessä Sara itse on sanonut, että ovat muuttaneet Suomeen kun hän oli 6-vuotias.

Bb-talossa muuten kertoi myös, että äitinsä ja isänsä puhuvat kotona suomea, mutta hän oppi itse suomen kielen vasta 6-vuotiaana kun muuttivat Suomeen. Tämä on myös asia, jota en pysty mitenkään ymmärtämään eikä tässä ole kyse mistään väärinkäsityksestä, vaan ihan johdonmukaisesti Sara on itse näin useaan kertaan sanonut. Vaikka perhe asuisi jenkeissä tai briteissä, kyllä lapsi yleensä oppii sen kotona opitun kielen ensimmäisenä. 

Mutta kerro toki minulle tyhmälle, jos sinulle tämä kaikki on täysin selvää. 

Lisää tarkoitushakuista väärinymmärtämistä yhdistettynä rähjäämiseen, kuviosi on selvä. Nyt kun vielä tajuaisit ettei ketään kiinnosta mielipiteesi ja suksisit hankkimaan oman elämän. 

Vierailija
554/559 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saralla on takana loistava tulevaisuus. Ihmiset epäonnistuvat, mitä sitten? On kuitenkin naiivia sanoa, että Sara olisi yhtään tunnettu jenkeissä.

28 vuotiaalla ei ole takana muuta kuin lapsuus. Sinulla taas ei ole edessäsi juuri mitään koska olet jumissa palstalla haukkumassa ihmisiä joita et tunne. 

Vierailija
555/559 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt on menestyksen mitta?

Vierailija
556/559 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin sählääjä ja uran stoppaaja on ollut managerieno Johannes Ylinen.

Kultalusikka suussa syntyneellä Halpa-Hallin osaomistajalla on ollut jos jonkin näköistä yritystä vuosien aikana. Kaikki liiketoimet ovat meneet huonosti. Järjestään tappiollisia bisneksiä.

On ollut rockbändiä, kiinteistöbisnestä, rättikauppaa yms yms. Viimeisimpänä älynväläyksenä pizzaketju, mitä suku on rahalla tukenut taas kerran. Kersoja syntyy joka vuosi lisää ja mihinkään bisnekseen tai paikkaan ei sitouduta. Tämä sama oli se manageri joka selitti yhteistyöstä Swiftin, Perryn yms kanssa. Mistään ei tullut koskaan mitään. Paljon puhetta minkä suomalainen naivimedia halusi uutisoida klikkien toiveissa.

Vierailija
557/559 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno nimi liittyy luontoon

Vierailija
558/559 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylistäjä kirjoitti:

Suurin sählääjä ja uran stoppaaja on ollut managerieno Johannes Ylinen.

Kultalusikka suussa syntyneellä Halpa-Hallin osaomistajalla on ollut jos jonkin näköistä yritystä vuosien aikana. Kaikki liiketoimet ovat meneet huonosti. Järjestään tappiollisia bisneksiä.

On ollut rockbändiä, kiinteistöbisnestä, rättikauppaa yms yms. Viimeisimpänä älynväläyksenä pizzaketju, mitä suku on rahalla tukenut taas kerran. Kersoja syntyy joka vuosi lisää ja mihinkään bisnekseen tai paikkaan ei sitouduta. Tämä sama oli se manageri joka selitti yhteistyöstä Swiftin, Perryn yms kanssa. Mistään ei tullut koskaan mitään. Paljon puhetta minkä suomalainen naivimedia halusi uutisoida klikkien toiveissa.

And this is the double-truth, Ruth.

Vierailija
559/559 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Sara kymmeniä miljoonia kun Halpahallin perustaja kuolee ja perustajan lapset jäävät pennittömäksi?

Itse epäilen syvästi että näin ei käy.

Sara on muuten liian pitkä Hollywoodin näyttelijättäreksi, tai oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän