Mies ei taida olla kiinnostunut
Hän vastaa välillä viesteihini tavallista suuremmalla viiveellä. On lukenut viestini ja sen jälkeen käyttänyt puhelimella sovellusta useita kertoja - vastaamatta minulle mitään... aloitti kuitenkin itse kuulumisten kyselyn. Viime aikoina itse olen ollut malttamattomampi odottamaan tapaamisiamme ja ehdottanut niitä ensimmäisenä. Sitä ennen hän oli aktiivisempi. Vielä hetki sitten hän ainakin kertoi haluavansa tapailla minua ja vaikutti aidosti tarkoittavan sitä,
Olen suorastaan lääpälläni mieheen. Nyt muutuin kiukkuiseksi, kun hän ei vastaa, mutta jollekin muulle hyvin todennäköisesti vastailee. Minulla on loukkaantunut ja huijattu olo. Tuntuu, että taidan olla varavaihtoehto. Tai kakkosvaihtoehto. Tai sitten se viimeinen vaihtoehto...
Kuitenkin hymy vaikuttaa aidolta seurassani ja hän on vaikuttanut kiinnostuneelta elämästäni. Sänkyyn meno kesti pienen ikuisuuden ja mies vaikutti kokemattomalta. Kertonut ettei tunne olevansa nyt valmis sitoutumaan... vaikka haluaisi kuulemma löytää parisuhteen. Mikähän tässä kuviossa on? Koskahan pitäisi lyödä hanskat tiskiin? En halua olla epätoivoinen tai jäädä roikkumaan, toisaalta harmittaa myös, jos ylireagoin ja olen malttamaton ns. hitaan (???) miehen kanssa... Isompi keskustelu pelottaa, jos loukkaan miestä sanoillani.
Miten voisi ottaa selvää, minkä verran kiinnostusta miehellä oikeasti on? Mitä kannattaisi tehdä?
Kommentit (5)
Yhden ihan hemmetin hyvän biisin sanat menee näin "Don't fight it, it you don't know what it is". Eli toisin sanoen, jos yhtään pitää epäillä toisen tunteita, niin riittävää kiinnostusta ei ole. Tämä on ollut hyvä oppi. Kyllä sen huomaa, kun toinen on kiinnostunut. Ei tarvi miettiä. Anna sen miehen mennä.
Vierailija kirjoitti:
Yhden ihan hemmetin hyvän biisin sanat menee näin "Don't fight it, it you don't know what it is". Eli toisin sanoen, jos yhtään pitää epäillä toisen tunteita, niin riittävää kiinnostusta ei ole. Tämä on ollut hyvä oppi. Kyllä sen huomaa, kun toinen on kiinnostunut. Ei tarvi miettiä. Anna sen miehen mennä.
Niin kai se on. 😔
Vierailija kirjoitti:
minkä ikäinen ihastus on?
Olemme molemmat 27-vuotiaita.
Ei kehtaa vastata nopeasti ettei vaikuta needyltä = naisen pahin vihollinen. Tosin te naiset olette keksineet tämän. Pitää pelata tätä teidän kehittämää peliä.