Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun ei ole ystäviä

28.03.2017 |

Ei ole koskaan ollutkaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Vetis kirjoitti:

Eikö koskaan, edes lapsena? Onko ollut mitään läheisiä ihmisuhteita?

Vierailija
2/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se assius teettää. Sun pitäis saada olla vaan sellasten kaa, jotka on asseja. Mutta julkisille paikoille sua ei pitäis päästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Vetis kirjoitti:

Tavallaan olen vielä lapsi, mutta ei ole ollut koskaan ystäviä eikä mitään läheisiä ihmissuhteita. Kerran oli yksi hyvä kaveri ja nähdään vieläkin joskus.

4/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se assius teettää. Sun pitäis saada olla vaan sellasten kaa, jotka on asseja. Mutta julkisille paikoille sua ei pitäis päästää.

Mikä tämä asperger villitys oikein on tällä palstalla?

Vierailija
5/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Vetis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vetis kirjoitti:

Tavallaan olen vielä lapsi, mutta ei ole ollut koskaan ystäviä eikä mitään läheisiä ihmissuhteita. Kerran oli yksi hyvä kaveri ja nähdään vieläkin joskus.

Kuulostaa vaikealta. Ymmärrän hyvin ystävän kaipuun, se että tulee kohdatuksi ja ymmäretyksi ihmisenä ja saa peilata ja jakaa omia ajatuksiaan muiden kanssa sekä kokea yhteenkuuluvuutta on ihmisille usein todella merkityksellistä. Koetko olevasi sosiaalisesti kömpelö vai mistä luulet, että yksinäisyytesi johtuu? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
6/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Vetis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vetis kirjoitti:

Kuulostaa vaikealta. Ymmärrän hyvin ystävän kaipuun, se että tulee kohdatuksi ja ymmäretyksi ihmisenä ja saa peilata ja jakaa omia ajatuksiaan muiden kanssa sekä kokea yhteenkuuluvuutta on ihmisille usein todella merkityksellistä. Koetko olevasi sosiaalisesti kömpelö vai mistä luulet, että yksinäisyytesi johtuu? Minkä ikäinen olet?

Olen sosiaalisesti keskiverto, välillä jopa ihan taitava. En ole yksinäinen, koska onhan mulla koulukavereita. Olen 15.

T. Vetis

Vierailija
7/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aiempi ketjusi poistettiin? Stalkkaat minua tällä palstalla ja kuuntelet laitteitani. Miksi?

Vierailija
8/11 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Vetis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä asperger villitys oikein on tällä palstalla?

Päätin pistää pahan olon kiertämään. Sen verran rankasti minua solvattiin tässä nyt onneksi poistetussa keskustelussa. https://www.google.fi/search?q=%22miksi+vihaatte+asperger-henkil%C3%B6i…

Vierailija
9/11 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Vetis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vetis kirjoitti:

Tavallaan?

Vierailija
10/11 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo lapsi enää, vieras kävi 30 vuotta sittten, sen jälkeen on ollut hiljaisempaa

Vierailija
11/11 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas aina tapahtuu vaan niin, että tapahtuu joku käänne elämässä ja sinne menevät kaikki kaverit. Ensin lukioon meno eri paikkakunnalle > kaverit etääntyivät. Paluu kotiin > lukiopaikkakunnan kaverit etääntyivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä