Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen ei osaa servata?

Vierailija
28.03.2017 |

Otsikko kertoo kaiken.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assi

Vierailija
2/6 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa servata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa servata?

KVG!

Vierailija
4/6 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa servata?

KVG!

Samaa mieltä

Vierailija
5/6 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika huono tossa servaamisessa, mutta toisaalta en ole motivoitunut servaamaan, vaan olen motivoinut välttämään sitä ja keskittymään asiaan eikä ihmiseen (jota yleensä en tunne eikä minun tarvitse tuntea).

Musta on noloa katsottavaa, kun jotkut yrittää servata toisiaan. Se kertoo niistä ihmisistä itestään aina jotain epäimartelevaa (mun silmissä) ja osoittaa jonkinlaista heikkoutta, itsekritiikin puutetta ja vaikeutta nähdä tilanne ja itsensä ulkopuolisten silmin. On noloa heittäytyä raivon tunteiden vietäväksi sillä tavalla. Tunteet ovat väliaikaisia, mutta kirjoitukset netissä usein pysyviä, ei kannata kirjoittaa mitään ollessaan vihastunut, jos ei halua hävetä myöhemmin (toisaalta ehkä nämä servaamista yrittäneet eivät jälkikäteen häpeä, niin kuin minä häpeäisin, vaan he tuntevat jopa ylpeyttä?). Yritys servata ei palvele ketään, sillä saa vain annettua itsestään todella ärsyttävän kuvan. Servaamaan pyrkivät eivät koskaan ansaitse toisensa kunnioitusta, vain halveksuntaa, joten servaus ei johda siihen tarkoitukseen, johon sillä pyritään: näyttämään paremmalta ja toinen tuntemaan itsensä surkeammaksi.

Ärsyttää kun ensin puhutaan asiaa, sitten kun ollaan eri mieltä, niin ruvetaan tappelemaan ja keksimään mahdollisimman nokkelaa kettuilua ja itse asia on tyystin unohdettu.

En osaa sanoa millainen ihminen olen, mutta ehkä se että ajattelen noin, vastaa kysymykseesi edes vähän.

Vierailija
6/6 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei ole syntynyt palvelemaan!