Tämä palsta sekosi kokonaan. Ei ole enää mitään järkeä käydä täällä.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se peppukipeys jo laannu ap? Tosin ketään ei ole kiinnostanut sinun yksinpuhelusi pitkään aikaan, modekin teki asialle vihdoin jotain.
En harrasta yksinpuhelua.
-Ap
Kenelle puhut?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin lähden. En lähde peukkujen, vaan surkean sisällön takia.
Minä en lähde, koska voin kirjoittaa palstalle vaikka köyhistä chileläistä, jotka elävät köyhyysrajan alapuolella.
Sinkkumies
Joo tuntuu että sekosi ihan kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se peppukipeys jo laannu ap? Tosin ketään ei ole kiinnostanut sinun yksinpuhelusi pitkään aikaan, modekin teki asialle vihdoin jotain.
En harrasta yksinpuhelua.
-Ap
Kenelle puhut?
En ainakaan sinulle :D
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Häivynpä minäkin. Ei mitään nähtävää täällä. Hajaantukaa!
👍👎👍👎👍👎👍👎👍👎👍👎
👍
Vierailija kirjoitti:
Joo tuntuu että sekosi ihan kokonaan
👍
Siis noiden peukutusten poistumisen takia? Hah, salli mun nauraa..=))))))
Joka ikinen muutos palstalla tekee saman natkutusvyöryn, ja joka ikisestä muutoksesta palsta nousee jollain tavalla uuteen nousuun.
Ja sano minun sanoneen. Olen nähnyt yhtä jos toista täällä. Olen itsekin uhannut lähteä alkaen palstan tekstin värin muutoksesta yölliseen rekkatutumispakkoon.
Täälläpä vaan olen, ja niin tulet olemaan sinäkin..=))
Ja kyllä. Sinuakin tulee vielä hymyilyttämään tuo vitutus av:n muutoksia kohtaan..
t. vuodesta -99 palstaillut
Ei oo todellista, että ihmiset menettää yöunensa peukkujen takia...aina ootte toitottanut että ei niistä paukuista tarvitse välittää ettekä niitä ikinä huomioi ja nyt kun niitä peukkuja ei ole niin kaikki sekoaa....voi vittu.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo todellista, että ihmiset menettää yöunensa peukkujen takia...aina ootte toitottanut että ei niistä paukuista tarvitse välittää ettekä niitä ikinä huomioi ja nyt kun niitä peukkuja ei ole niin kaikki sekoaa....voi vittu.
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku
Hahahahaa!
Vierailija kirjoitti:
Itsekin aio lähteä. Palstan taso laski parissa tunnissa todella paljon. Hyvästi kaikki!
Kukaa täysjärkinen ei jaksa enää lukea noita naurettavia pedofiili- ja asperger-jankkauksia. Sen takia aion lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Eli YLÄPEUKKU jos jäi epäselväksi.
YLÄPEUKKU!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku
Hahahahaa!
Onneks melkein nauroin
Palstan taso on ollut surkea jo viimeiset pari vuotta, joten voisinkin jo lähteä. Ei täällä enää tapahdu mitään ihmeellistä, ketjuja katoaa, sulkemisaika, mielivaltaiset moderaattorit... lista on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Siis noiden peukutusten poistumisen takia? Hah, salli mun nauraa..=))))))
Joka ikinen muutos palstalla tekee saman natkutusvyöryn, ja joka ikisestä muutoksesta palsta nousee jollain tavalla uuteen nousuun.Ja sano minun sanoneen. Olen nähnyt yhtä jos toista täällä. Olen itsekin uhannut lähteä alkaen palstan tekstin värin muutoksesta yölliseen rekkatutumispakkoon.
Täälläpä vaan olen, ja niin tulet olemaan sinäkin..=))
Ja kyllä. Sinuakin tulee vielä hymyilyttämään tuo vitutus av:n muutoksia kohtaan..t. vuodesta -99 palstaillut
Vuodesta 99 palstaillut? Hahahaa, olisiko aika hankkia elämä? Minä aloitin vasta viime kesänä, ja välissä ehdin pitää useita taukoja. Ei tämä kovin kummoinen palsta ole, Suomi24:kin on parempi.
Yläpeukku AP:lle