Haluatko peukutuksen takaisin?
Kommentit (27)
Ilman olisi tylsää ja tulisi alaston olo!
Täytyykö nyt tehdä joka kerta uusi aloitus, kun haluaa haukku tupakoitsijoita, alkoholisteja, ylipainoisia, työttömiä ja mielenterveysongelmaisia?
Todellakin ilman on parempi.
Olen pettynyt mutta en yllättynyt kuinka paljon kiusaajia tällä palstalla on.
Peukuttaminen on tärkeää juuri niille joille on tärkeää tulla huomatuksi. Sekä toki myös jo mainituille kiusaajille.
Vierailija kirjoitti:
Ilman on parempi, vähentää kiusaamista kun kiusaajat ei voi enää massapeukuttaa.
Mitä ihmeen kiusaamista?? En oo koskaan törmännyt millään paukuilla kiusaamiseen, ilkeitä kommentteja olen kyllä nähnyt. Jos saat paljon alapeukkuja niin voit varmaan miettiä onko mielipiteesi ja ajatuksesi niin järkeviä kuin kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman on parempi, vähentää kiusaamista kun kiusaajat ei voi enää massapeukuttaa.
Mitä ihmeen kiusaamista?? En oo koskaan törmännyt millään paukuilla kiusaamiseen, ilkeitä kommentteja olen kyllä nähnyt. Jos saat paljon alapeukkuja niin voit varmaan miettiä onko mielipiteesi ja ajatuksesi niin järkeviä kuin kuvittelet.
Paukuilla :'DD siis peukuilla tietenkin. Ja nyt näyttäisi siltä et peukut tuli takaisin joten jee!
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ilman on parempi.
Olen pettynyt mutta en yllättynyt kuinka paljon kiusaajia tällä palstalla on.
Peukuttaminen on tärkeää juuri niille joille on tärkeää tulla huomatuksi. Sekä toki myös jo mainituille kiusaajille.
Oman kantansa ilmaiseminen asioihin on kiusaamista? Kummalliseksi on tämä maailma mennyt..
Siis mitä ihmettä, mulla näkyy peukut tässä ketjussa mutta ei muissa. Oisko sittenkin kyseessä joku bugi?
Lähti Sanoman tuotteet boikottiin. Suosittelen kaikille välttää Sanomaa niin kauan, kunnes nuolet ovat taas palanneet keskuuteemme. Joku raja se on oltava ihmisen piinaamisella. Jos ei peukut ole iltaan mennessä takaisin, niin en palaa foorumille enää ikinä.
Täällä on taikuri. Ei kiitos takaisin peukkuja. Keksikää jotain muuta niiden tilalle. Vaikka sydän :)
Täytyy olla pääkopassa vikaa, jos alapeukutuksen kokee kiusaamisena.
Se on kannanotto. Mitä keskustelua siitä syntyy, jos ne sadatkin keskustelijat jotka osallistuvat peukuttamalla nyt, joutuvat laittamaan lopputtomin lainauksen "samaa mieltä" jne.?
Ihan kaoottiseksihan tämä sillä tavalla menee.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeen kiusaamisesta te oikein puhutte? Onko se kiusaamista, että ollaan eri mieltä?
Aktiivisena kirjoittajana olen toisinaan saanut joihinkin juttuihini runsaasti alapeukkujakin, mutta en minä sitä ikinä minään kiusaamisena ole kokenut. Ovatko jotkut sitten vain niin herkkänahkaisia, että heti jos joku ei heistä tai heidän mielipiteistään ihan kybällä tykkää niin se on kiusaamista?
Samaa muuten olen ihmetellyt työpaikkakiusaamis-tapauksissa. Miksi ne on ne samat ihmiset, joita työpaikasta toiseen kiusataan, ainakin heidän omien sanojensa mukaan. Miksei minua ole koskaan kiusattu? Ovatko jotkut ihmiset sitten sellaisia että jatkuvasti tulevat tahtomattaankin provosoineeksi kiusaajia? Vai ymmärretäänkö sanan "kiusata" merkitys jotenkin eri tavoin, eli joillekin esim. kaikki eri mieltä oleminen on kiusaamista?
Ehkä tästä pitäisi tehdä oma aloituksensa.
Hylkään koko aaveen, ellen saa peukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla pääkopassa vikaa, jos alapeukutuksen kokee kiusaamisena.
Se on kannanotto. Mitä keskustelua siitä syntyy, jos ne sadatkin keskustelijat jotka osallistuvat peukuttamalla nyt, joutuvat laittamaan lopputtomin lainauksen "samaa mieltä" jne.?
Ihan kaoottiseksihan tämä sillä tavalla menee.
Samaa mieltä :)
Toisaalta rupesin kyllä miettimään, mitä väliä sillä on, kuinka moni on samaa tai eri mieltä. Tai miksi on tärkeää päästä sanomaan että on samaa mieltä. Eikö voi tehtä niin, että kirjoittaa kommentin vasta sitten, kun on jotakin uutta näkökulmaa asiaan tuotavaksi, eikä vain jotta pääsee sanomaan olevansa samaa mieltä?