Ajateltiin mieheni kanssa ottaa sisäänpääsymaksua meidän häissä.
Joku 50-100€ olisi varmaa kohtuullinen, vai mikä teidän mielestä olisi kohtuullista? Vieraita on lähes 90.
Säästettäis näin kuherrusmatkalle rahaa.
Kommentit (14)
Se on häämatka ja kuherruskuukausi.Keksi jotain uskottavampaa.
Erittäin hyvä idis! Lapsilta, opiskelijoilta ja eläkeläisiltä vois ottaa joku 20% vähemmän.
Vaikka tämä on provo, niin itse olen kaksi kertaa saanut oikeastikin kutsun synttärijuhliin, jossa on 50 € pääsymaksu. Lisäksi piti vielä ostaa lahja. Pääsymaksulla synttärisankarit on kattaneet tarjottavat, kun eivät halunneet investoida vieraisiin euroakaan.
100 euroa per naama, myös lapsilta. Käskette ainakin 200 vierasta.
Parin vuoden päästä "häävalojen uusiminen", sama hinta.
Jos joku ei maksa, juttua vaan kylille kiertämään että ovat raukat konkurssissa ja ihan köyhiä.
Porvoolaisia ollaan mutta ei jutuissa!!!!!!!!!!!!!
Kuukauden pituiseen laadukkaaseen kuherteluun pitäisi pääsymäksyä kerätä ainakin 250 € per lärvi.
Ja anna kun arvaan, äitiäisi ei ole kutsuttu ja vieraat saavat ruoaksi 200g makaronilaatikkoa per lärvi?
Todella hyvä idea! Vieraat arvottavat hääjuhlanne pääsymaksun mukaan eli mitä korkeampi maksu, sitä laadukkaammat juhlat. Kannattaa myös keskittyä hyvätuloisiin vieraisiin, köyhemmät voivat lähettää lahjan tai laittaa summan tilille, heitä ei kannata syöttää.
Aika pienet häät näyttäisi olevan tulossa! Mistä johtuneekin, että kutsutuille alkaa tulla ylipääsemättömiä esteitä anopin 70-vuotissynttäreistä Tallinnan laivalla isomummon veljen hautajaisiin toisella puolella maata ja kaikenlaisia muita esteitä, jos ei muuta, niin lapsilla on ripuli.
Vaadi myös mieheltäsi sisäänpääsymaksua sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä on provo, niin itse olen kaksi kertaa saanut oikeastikin kutsun synttärijuhliin, jossa on 50 € pääsymaksu. Lisäksi piti vielä ostaa lahja. Pääsymaksulla synttärisankarit on kattaneet tarjottavat, kun eivät halunneet investoida vieraisiin euroakaan.
Menitkö?
0/5. Aika väsynyttä yritystä.