Miehen ärsyttävä tapa käskeä aina katsomaan netistä jotain, kun kaivan älypuhelimen esiin autossa
Siis aina kun haluaisin katsoa omia juttujani niin mies alkaa törkkiä ja käskee "kato missä on halvin bensa, kato onko citymarketilla kahvi tarjouksessa, kato se palapaistin maustamisen ohje ennen kuin mennään kauppaan" ja kato sitä ja tätä. En saisi koskaan katsoa rauhassa omia juttujani.
Kommentit (8)
Jotku on tollasia itsekkäitä ja rasittavia. Vaimolla oli sama tapa aina kun laitoin telkkarin päälle. "Kato monelta tulee se ja se.". Tai "Mä haluun kattoo sit klo x sen ja sen."
No etkö voi kattoo jos toinen pyytää. Missä on käytöstavat!
Vierailija kirjoitti:
Älä ota sitä puhelinta esille.
Eli joutuu rajottamaan omaa käytöstään, ettei joudu toisen käskytettäväksi. Aika rasittavaa elämää pidemmän päälle.
Hahaha ei hemmetti meillä ihan sama homma :D Ihan sairaan ärsyttävää! On tosi vakava juttu joo, mut siis ärsyttää joskus ihan helvetisti. Ja sit kun ne on joskus jotain "kato miten se eilinen änäripeli päätty red wings vastaan bruins". Sit yritän ettiä sitä tietoa ja ei mitään vitun käsitystä mistä se löytyy ja miehelläki menee hermo että "no siellä ihan varmasti lukee että mistä se löytyy...". Ja pitää mua jotenkin dorkana kun en löydä sitä tietoa.
Ap, sanot ihan rauhassa vaan, että joo, katson kun ehdin, mutta ekana luen vähän sitä-ja-tätä.
Jos kyse tosiaan on teitä molempia hyödyttävästä asiasta eli vaikkapa reseptin tarkistamisesta matkalla ruokakauppaan, niin silloin tietysti teet sen.
Mutta muuten et anna miehen pomottaa. Odottakoot, jos ei ole itse viitsinyt sitä "tärkeää" asiaansa tarkistaa.
Ja haloo, jotkut polttoaineen hinnat... minä jo sopisin miehen kanssa, että maksan hänelle sen kaksi euroa, minkä koko tankillisen halvimmalla tankkauksella maksimissaan säästäisi. Paitsi tuskin edes sitä, koska jonkun halvimman polttoaineen perässä ajaminen jo helposti kuluttaa sen säästön.
Olette yhteisillä (?) asioilla ja suutut, kun hän pyytää katsomaan jotakin teille molemmille olennaista asiaa? Oletan nyt että istut hänen autonsa kyydissä, hänen maksamillaan bensoilla, sinäkin juot kahvia ja aiot syödä sitä palapaistia.