Voisitko seurustella miehen kanssa joka ei aiemmin kelpuuttanut sinua?
Eli tilanne olisi se että olisit aiemmin ollut erittäin kiinnostunut miehestä jolla oli samaan aikaan toisen naisen kanssa myös jotain pientä flirttiä menossa (mutta ei siis vakavasti seurustellut tämän toisen naisen kanssa vielä silloin kun tapasit sinut, vaan tapasi sekä sinut että tämän toisen naisen melko samoihin aikoihin) ja mies päätti lopulta että hän aloittaa seurustelun mieluummin tämän toisen naisen kanssa. Myöhemmin tapaisit tämän saman miehen ja kävisi ilmi että hän on lopettanut seurustelun sen naisen kanssa ja voisi nyt olla valmis kokeilemaan sinun kanssasi. Lähtisitkö treffeille?
Kommentit (10)
No en alkaisi, en halua olla mikään lohdutuspalkinto.
En koska kokisin olevani vain laastari. No ainakin miehellä olisi näytön paikka että todella haluaa minut eikä vain laastaria. En kuitenkaan usko että tulisi mitään.
Tapahtuuko tuollaista? Ennemminkin miehillä käy niin että ensin nainen ei kelpuuttanut ja sitten myöhemmin kelpasi?
Vierailija kirjoitti:
No en alkaisi, en halua olla mikään lohdutuspalkinto.
Niin ja tämähän toimii vaan tavismiesten kohdalla. Jos mies tarpeeksi kuuma jännis niin asiassa ei ole mitään ongelmaa.
Äänestyksen perusteella aika tylyn vastaanoton saisi kyseinen mies.
Vähän riippuu. En ainakaan ihan heti ja miehen pitäisi kyllä olla asian suhteen jotenkin hienotunteinen.
No jos ajatellaan, että mies olisi aikansa sen toisen kanssa seurustellut ja tyyliin parin vuoden päästä heidän erostaan minä ja hän kohdattaisiin sattumalta ja kemiat tuntuisi edelleen toimivan, niin toki voisin treffeille lähteä. Mutta en mä miksikään kakkosvaihtoehdoksi tai laastarisuhteeksi alkaisi. Siltä pohjalta siis voisin lähteä treffeille, että olisimme välissä eläneet molemmat omaa elämäämme ja sitten sattumalta elämä heittäisi meidät taas yhteen.
Itse en kyllä alkaisi seurustelemaan tuuliviirin kanssa, jolla mieli muuttuu kun ei kelpaakaan ensin muille.
Riippuu siitä miten pitkä aika on välissä. Jos viikkoja en, jos vuosia kyllä.