Jätin exän viime kesänä ja nyt hän meni kihloihin 8 vuotta nuoremman italialaisen juristinaisen kanssa!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kulli naisen kasvattaa, sanoi syyrakki.
...ja miehen, uuh!
AP kohtalo on nyt katkeroitua loppuelämäksi ja kantaa kaunaa exälle. Muista kaikissa elämän käänteissä miettiä, että millaista nyt olisi tuon alfamiehen naisena...
Tarvii puollustaa sen verran, että nuo etelän hetelmät rupsahtaa aikaseen, kun taas Suomi nainen säilyttää kauneutensa loppuhujakoille :)
Ohan sitä tummaa ja tulista, mutta viikset kasvaa naisilla 40v ja miehet menettää hiustenvärinkin hormoonien pettäessä. Kylmässä se kyrpäkin seisoo kovempaa kun +30*C helteissä :)
Vierailija kirjoitti:
No ei tartte stalkata. Meillä on yhteisiä ystäviä, jotka raportoi. Tää Italiatar on kiertänyt kaikki pikkurillinsä ympärille.
Ja tietysti käyn lukemassa miehen fasea. Ja yksi tuttava näytti tän naisen instaa. On kuulemma niin taivaallisen kaunis tää mun ystävä kertoi. Voi hemmetti, miksi näitä pitää mulle kertoa.
Tää muikki on siis entinen malli ja opiskellut ja asuu Saksassa. Mies muuttaa kans Saksaan töihin. On kuulemma saanut loistoduunia yms. Etsivät kakkosasuntoa Suomesta maalta kuulemma.
Mä kuolen tähän vitutukseen. Kaikki tuttavat on vahingoniloisia ja nauraa mulle. Mä yritin saada miehelle fudut töistä mm ja muuta mistä en ole etityisen ylpeä. Mutta että tämmönen. Ap
Ilmiselvästi joku jätetty äijä tässä nolosti fantasioi. Unohda jo se ex-muijasi, kannattaa siirtyä sinunkin elämässä eteenpäin.
Oikein sulle. Kuulostat ärsyttävältä ja katkeralta. Ite oon onnellinen mun exän puolesta kun löysi hyvän naisen. Ja mulla.on itelleni sopivampi mies nyt.