Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin/hauskin sinulle käynyt sattuma?

Vierailija
27.03.2017 |

Kerro joku tälläinen! Tai sellainen josta ajattelit sen olevan jokin "merkki".
Itselleni ei käy mitään tällaisia. Elämäni on tylsää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni osti vuonna 2000 uuden auton. Rekisterikilven numerosarja on 2002 syntyneen tyttäreni syntymäpäivä.

Isosiskoni sosiaaliturvatunnuksen loppuosa on minun syntymäpäiväni ja etunimeni ensimmäinen kirjain.

Nämä nyt on tosi pikku juttuja, mutta tulivat nyt vaan mieleen.

Vierailija
2/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkini, oma isäni ja mieheni viettävät kaikki syntymäpäiviään samana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sosiaalitunnuksen loppuosa on tyyliä 123 ja mieheni 321.

Yks poika teki aikoinaan positiivisen vaikutuksen muhun ja mun parhaaseen kaveriin. Kaveri tapasi myöhemmin nykyisen miehensä, jolla oli sama nimi kuin tuolla pojalla ja minä tapasin myöhemmin omani, jonka nimi osoittautui myös samaksi. :-D

Tuplaenne, että olen löytänyt Sen Oikean? <3

Vierailija
4/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisäni sodan aikaisessa valokuvassa hän seisoo vieraan oloisen miehen kanssa. Selviää että vieras mies on inkeriläissyntyinen loikannut sotavanki, joka koulutettiin sodan aikan vakoilemaan linjojen takana siviiliasussa.

Kuvassa on myös myös auto ja auton rekisterinumero on sama kuin Yhdysvalloissa olevan lentokentän postinumero.

Kävin aikoinaan Jenkeissä kyseisellä paikkakunnalla in the middle of nowhere ja samalla reissulla oli mukana työkaverini jolla on sama sukunimi kuin isoisän vakoojakaverilla.

Tosin isoisän vakoojakaverilla oli alunperin venäläinen nimi, mutta joku oli tekaissut sille myös suomalaisen identiteetin.

Vierailija
5/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoisen syntymäpäivä on sama kuin kuopuksen syntymäaika. Eli jos esikoinen olisi syntynyt 22.5., olisi kuopus syntynyt klo 22:05.

Vierailija
6/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on sama syntymäaika ja kellonaika eli esim. 9.3.2001 - 9:31

Vierailija
7/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären hetun loppuosa muodostuu minun ja isänsä syntymävuosista.

Vierailija
9/12 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut kymmenessä eri osoitteessa jotka kaikki alkavat T-kirjaimella. En tiedä mitä tuo voisi tarkoittaa, mutta huvitti kyllä kun tajusin sen yhtäkkiä.

Vierailija
10/12 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin  juuri ollut eläinlääkärissä lopetuttamassa vanhan sairaan koirani. Kotimatkalla kävin paikallisessa Honkkarissa ostamassa narsisseja sen haudalle, siellä vähän "sumussa" tömäilin äänekkäästi johonkin läjään, ja kun katsahdin, niin se oli nippu metallisia enkelinsiipikoristeita. Hetkinen myöhemmin kotiin ajellessa taivaalla suoraan yläpuolella oli yksinäinen enkelinsiiven muotoinen pilvi. Toivoin että jokin yritti viestittää että koiralla on nyt kaikki hyvin.

Vierailija
11/12 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällainen sattuma kävi minulle aika kauan sitten. Näin erään liikkeen ikkunassa verhot, joissa oli sama kuosi kuin lakanoissani. Rupesin ajattelemaan, että "melkoiset halvat marimekko-kopiot". Meni muutama sekunti, kun auton radiosta alkoi kuulua uutinen Marimekon kopioskandaalista :D

Toinen oli sellainen sattuma, että istuin bussissa ja kuuntelin radiota. Ajattelin, että kuuluisipa yksi hyvä kappale radiosta (oli sellainen kappale joka on jo vanha, ei yleensä soi radiossa). Seuraavaksi radiojuontaja kuuluttikin, että seuraavaksi soitetaan juuri tuo kyseinen biisi!

Vierailija
12/12 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tällainen sattuma kävi minulle aika kauan sitten. Näin erään liikkeen ikkunassa verhot, joissa oli sama kuosi kuin lakanoissani. Rupesin ajattelemaan, että "melkoiset halvat marimekko-kopiot". Meni muutama sekunti, kun auton radiosta alkoi kuulua uutinen Marimekon kopioskandaalista :D

Toinen oli sellainen sattuma, että istuin bussissa ja kuuntelin radiota. Ajattelin, että kuuluisipa yksi hyvä kappale radiosta (oli sellainen kappale joka on jo vanha, ei yleensä soi radiossa). Seuraavaksi radiojuontaja kuuluttikin, että seuraavaksi soitetaan juuri tuo kyseinen biisi!

Useinkin kun soi joku biisi päässä ja avaat radion autossa, se tulee just sieltä....käy siis " usein " ja autossa, kertonee mun " korvamadoista  " ( tässä muuten sana, joka minusta sopis sarjaan vastenmieliset sanat) ja radioiden soittolistoista....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi