Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin appiukkoani isäksi

Vierailija
27.03.2017 |

Olin käymässä puolisoni kanssa hänen vanhemmillaan ja pelasimme korttia. Myös puolisoni kaksi sisarusta olivat pelaamassa. Kaikki muut sanoivat häntä isäksi, joten kun oli hänen vuoronsa, eikä hän tajunnut sitä, niin minäkin sanoin vahingossa häntä isäksi.

En sanonut tuon letkautuksen jälkeen mitään ja vaihdoimme vaivaantuneet katseet ja häpesin silmät päästäni. Onko joku muu tehnyt vastaavaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä häpeämistä tuossa muka on? Onko teillä normaalisti niin viileät välit keskenänne, ettei tuollainen ihan normaali läheisten ihmissuhteiden piikkiin menevä puhuttelunimi tule kysymykseen?

Monethan kutsuvat perhepiirissä esim. isoäitiä mummoksi, vaikka ko. henkilö ei se oma äiti/isoäiti olekaan.

Vierailija
2/4 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä häpeämistä tuossa muka on? Onko teillä normaalisti niin viileät välit keskenänne, ettei tuollainen ihan normaali läheisten ihmissuhteiden piikkiin menevä puhuttelunimi tule kysymykseen?

Monethan kutsuvat perhepiirissä esim. isoäitiä mummoksi, vaikka ko. henkilö ei se oma äiti/isoäiti olekaan.

Ei ole läheiset välit ja olen vieraillutkin heidän luonaan vain muutaman kerran. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävän isä esitteli mut baarissa kaverilleen vahinkolapsenaan. :D

Vierailija
4/4 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitäs tuosta. Oli hyvä selityskin. Ihan vahingoss voi sanoa. Minun äitinikin kutsuu isääni isiksi tai nimellä. Se on se millä kutsutaan enimmäkseen.... en usko, että poikaystäväsi isä loukkaantuu tai luulee, että kuvittelet hänet isäksesi... ja jos loukkaantuu, niin hassu isä.

Kyllä tuommoisia lapsuksia voi tapahtua. Eläydyit.

Ei haittaa...ja voihan sen sanoa ääneen sille isälle...että eläydyit niin kivaan peliin, että tuli luonnostaan tuo nimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän