Miehillä bi-kokemuksia?
Ihan asiallisia vastauksia sitten kaivataan tähän. Pikkunokkeluudet, jotka naurattavat vain kirjoittajaa voi kirjoittaa jonnekin muualle.
Kiinnostaisi kuulla, onko palstan miehillä mahdollisesti bi kokemuksia muista miehistä, kuinka pitkälle menneitä ja tietääkö lähipiiri näistä, vai oletteko näiden suhteen ns. kaapissa? Miltä tuntuu jälkikäteen, oliko hyvä kokemus?
Itselläni ei ole, mutta jonkin verran ainakin kokeilu kiinnostaisi..
Kommentit (6)
Poikasena sitä harrastettiin kaikenlaista.. Yläasteen alkupuolella oli viimeiset kerrat. Kiinnostaisi joskus taas kokeilla. Ehkä lähinnä vanhemman miehen kanssa. M35
Yberkraut kirjoitti:
Ota perseeseen suosiolla.
Nimenomaan tämä kiinnostaisi. Ja myös imeminen. Puistattaa ajatus toisinpäin että itse panisin miestä tai mies imisi minua
On kokemusta. Olen kyllä puhtaasti biseksuaali. Vasta 30v jälkeen uskalsin tunnustaa itselleni tämän puolen. Sitä ennen oli vain teiniajan kimppatyydytyksiä yms.
Elämä on paljon hauskempaa ja kirjaimellisesti tyydyttävämpää, kun kaikki vaihtoehdot on avoinna. Ei tarvitse rajoittua vain yhteen sukupuoleen. :)
M42
Olen ollut 69:ssä miehen kanssa ja lauennut samaan aikaan. Olen ottanut miestä takaa päin ja antanut itsekkin. Olen monesti ru.kannut miehen spermat. Iha. Kivaa ja kiihoittavaa.
Ota perseeseen suosiolla.