Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellojen siirto arghhhhh!!!!!

Vierailija
27.03.2017 |

Voi hitto että väsyttää!!!! Illalla ei tullut uni ja nyt ihan koomassa! Loppuisi tää pelleily oikeasti! Juu, tiedän, miten ihmiset voi matkustaa jne kun on aikaerorasitukset jne. Mutta tämä on eri asia... Tällaisen keinotekoisen kellojensiirtelyn 2 kertaa vuodessa saisi lopettaa!!!!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä kärsinyt kellojen siirrosta, ei tarvitse hakea unta tai olla aamulla koomassa, kysehän on vain tunnista.

Ymmärrän toki, että joitain häiritsee.

Vierailija
42/45 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kertokaa nyt mitä teille ihan KONKREETTISESTI tapahtuu, kun kelloja siirretään tunnilla? Okei. Yhtenä tai kahtena aamuna väsyttää, mutta mitä sitten?! Miten te ootte jaksaneet esim. vauva-ajat, kun vauvathan heräilee öisin? Ettekö oikeasti KOSKAAN valvo vähän pidempään? Mitä teille siis tapahtuu? Kertokaa meille, jotka ei tätä ymmärretä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ihan oikeasti ymmärtää, miten yhden tunnin eri voi olla noin vaikeaa ja aiheuttaa noin paljon mielipahaa?? Miten säännöllistä elämää te oikein elätte? Aina minuuttiaikataulu?? Meidän perheessä kaksi aikuista ja kolme lasta, eikä kenellekään koskaan aiheuttanut yhtään mitään. Minä tenhnyt kolmivuorotyötä, mies matkustaa jatkuvasti vaikka mihin ja lapset sopeutuu meillä ihan mihin rytmiin vaan. Yksi tunti ei tunnu missään!! Ihan sama mulle, jos nyt haluatte välttämättä tän lopettaa (itse tykkään kyllä valoisuuden lisääntymisestä), mutta voisko olla ihan vähän omasta asenteestakin kiinni?!? Eipä oo isoja murheita elämässä, jos joku kesäaikaan siirtyminen aiheuttaa niin paljon harmia....

Ei perusteeksi kaksi kertaa vuodessa tapahtuvalle kellojen kääntelylle voi olla se, että ei siitä ole suurta haittaa. Tuollaiseen yli puolen miljardin ihmisen elämään kahdesti vuodessa tapahtuvaan asiaan pitäisi olla vahvat perusteet ja merkittävät mitattavat hyödyt. Mutta niitä kun ei ole. Sen sijaan on selviä ja vakaviakin haittoja.

Vierailija
44/45 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä väsynyt olin eilen aamuulla ja koko viime viikonkin.

Vierailija
45/45 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kellojen siirtely tuntuu joillekin olevan niin vaikeaa, unohdetaan talviaika!

Sopii se niinkin, mutta ei niin, että kesäaika uhrattaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi