Mihin näistä matkustaisit jos voisit valita?
Ja miksi...
A)Barcelona
B) New York
C) Lontoo
D) Rooma
Kommentit (36)
B tai D. Voisin kyllä muissakin käydä, mutta B ja D kiinnostaa eniten.
Itseasiassa New York aikomus toteuttaa muutaman vuoden sisällä ja samaan syssyyn vähän pidempi 2-4vkon reissu Jenkkeihin. Mutta ensin keskitysleirireissu ja Amerikka kunhan teinit kasvaneet vielä pari vuotta jotta ne voi jättää keskenään kotiin..
Vierailija kirjoitti:
B tai D. Voisin kyllä muissakin käydä, mutta B ja D kiinnostaa eniten.
Itseasiassa New York aikomus toteuttaa muutaman vuoden sisällä ja samaan syssyyn vähän pidempi 2-4vkon reissu Jenkkeihin. Mutta ensin keskitysleirireissu ja Amerikka kunhan teinit kasvaneet vielä pari vuotta jotta ne voi jättää keskenään kotiin..
Minkä ikäiset aiot jättää 2-4 viikoksi yksin kotiin?
Meidän lapset on olleet parilla usa kierroksella.
Nyt mietitään uskaltaisiko jättää kahdeksi yöksi kotiin pääsiäisenä. 15 ja 17-v
Teinit on muutaman vuoden päästä täysi-ikäisiä.
M
Vierailija kirjoitti:
Teinit on muutaman vuoden päästä täysi-ikäisiä.
Muutaman?
Eli ei voi jättää yksin viikoiksi!
New York ehdottomasti. Neljä kertaa olen käynyt, syksyllä tulee 10 v ekasta reissusta. Varmaan pian taas tulee halpa lentolippu ostettua.
New York. Ainut paikka näistä missä en ole vielä käynyt
Millasia hotelleja olette Nykissä käyttäneet? Manhattanin alueella ilmeisesti ois paras matkojen nähtävyyksien takia?
Olen käynyt näissä kaikissa.
Tätini asuu Lontoossa, joten siellä on tullut käytyä pienestä pitäen usein. Lontoo on ikuinen suosikkini. Sieltä löytyy kaikenlaista mielenkiintoista nähtävää vielä senkin jälkeen, kun on kolunnut läpi perusturistikohteet. Ja ne shoppailumahdollisuudet! Kerta kaikkiaan mahtavat myös sille, jolla ei ole pullea lompakko.
Ihan huippu paikka myös vapaan ja erilaisuutta hyväksyvän ilmapiirinsä vuoksi. Vastaan voi tulla peräperää umpeen tatuoitu ja lävistetty tyyppi ja tarkkaan vartioitu saudiprinsessa. Kukaan ei ole niin merkillinen, että häntä tuijotettaisiin.
Ihanan Lontoon sijasta lähtisin kuitenkin tällä kertaa New Yorkiin, missä kävin ensimmäisen kerran vasta viime kesänä. Jäi niin monia turistipaikkojakin näkemättä. Mielenkiintoinen, kiehtova kaupunki.
New York.
Perusteluna se että muissa olen käynyt jo monta kertaa. Tosin, olisi pitänyt käydä Obaman aikana
Lontoo ja Rooma nähty, ekasta en hirveesti tykänny, Roomaan voisin lähteä uudestaan. New York ei kiinnosta ollenkaan, joten Barcelonaan lähtisin, koska se kiinnostaa ja en ole sielä vielä käynyt.
1) New York
2) New York
3) New York
4) Lontoo
Barcelona on kaunis ja ihana - etenkin kaikki Gaudit - ja ruoka ja viini on herkkua, mutta se on niin täynnä turisteja, että paikallisia käy sääliksi. Lontoo alkaa olla myös vastenmielisyyteen asti täynnä turistipopulaa. Etenkin keväällä luokkretkiläisten aikaan :D
Mutta New York, se on mulle aina rakas vanha koti. Siellä on kaikkea ja aina löytää jotain uutta.
Barcelona ja Rooma kiinnostaa eniten. Missään näistä en ole käynyt.
Olen käynyt useasti kaikissa. Kesällä en lähtisi Barcaan tai Roomaan. Talvella taas Lontoon sää on huono. Nykiin pitää tottua aikaeroon joten pidempi reissu on parempi ja takaisin tullessa pitää olla vapaata että jaksaa lähteä töihin.
Kaikki ovat ehdottomasti käymisen arvoisia. Jos yksi pitäisi valita eli jos ap ei ole käynyt missään, pitäisi lähteä heti ja lääkäri on antanut viikon elinaikaa ettei muihin voisi mennä myöhemmin. Täällä kun käy niin on ainakin nähnyt vanhoja kirkkoja, raunioita ja hienoja taloja. Bonuksena vielä eräs pikkuvaltio jossa kannattaa käydä katsomassa sitä isoa kirkkoa.
Rooma.
Kaikissa olen ollut ja jos nyt pitäisi lähteä viikoksi niin ehkä Barcelona. Kesällä en menisi kuin New Yorkiin. Kaikki paikat toimii off seasonina paremmin
Kaikki käy. Roomassa kävin marraskuussa, jolloin se ei ole aivan täynnä turisteja. Lontoossa käyn pari kertaa vuodessa (ensi viikolla vietän siellä yhden päivän ohikulkumatkalla, sillä varsinainen kohde on 100 km päässä Lontoosta). Barcelona ja New York käymättä, mutta haluaisin kyllä molempiin tutustua.
Helppo ja selkeä. uSAssa kannattaa oikeasti ostella, vaatteet hyviä ja edullisia. Ruoka hyvää ja edullista.
Kaikki nähtävyydet niin tuttuja valmiiksi ja helposti saavutettavia
Itse yhdistäisin johonkin toiseen USA kohteeseen. Pari viikkoa ja muutama kohde