Joko siirsit kellosi kesäaikaan?
Kommentit (17)
AAAAaaaargh! Enpä olis muistanu tätäkään, tunti vähemmän aikaa nukkua, voi vittu :(
Millon tää touhu oikeasti lopetetaan? Silkkaa ihmisten kiduttamista, mistä ei ole yhtään mitään hyötyä.
Juuri sain viisarit käännettyä kaikkiin kelloihini.
Siirrän vasta aamulla (sitä vaihtoehtoa ei ollut). Tosin suurin osa kelloistani siirtyy itsestään.
12.3. aamulla siirsin (tai siirtyivät itsekseen) kellot kesäaikaan.
Valitettavasti kaikki vaihtuu itsekseen.
Cthulhu!
jeeee juuuuu ja köyhät ritarit paistuu aamul sen kunniaks.mun herkku. kermavaahdollaja hillolla. ja lihapullat ja perunat lounaaksi.
Soini sanonut tänään, että turhaa siirtelyä, voitais lopettaa. Totta on. Mutta tälläisessäkin asiassa Suomen on ensin odotettava, mitä Ruotsi tekee. Suomi ei edes kellojen siirtelyn lopettamispäätöstä kykene tekemään itsenäisesti.
Voisihan sitä itsekin olla siirtämättä kelloa ja elää tämän hetkisessä.
Ei niitä kelloja tänäpäivänä enää tarvitse siirrellä, kyllä ne siirtyy ihan automatik.
Olin hämmentynyt kuin kellot siirtävät aikaa itsestään ilman sähköä ja sen kulutusta?
en siirtänyt kelloa.....ihan se on samassa paikassa kuin ennenkin eli seinällä.
Olen ratkaissut homman niin että kelloni ovat aina kesäajassa. Talvella ainoastaan vähennän mentaalisesti yhden tunnin viisarin osoittamasta.
Joku muu, mikä?
En vielä. Siirrän kun herään, kunhan teen ensin pistokokeita telkkarille, tietokoneelle ja puhelimelle, että korreloivatko keskenään ja päätän sitten luotanko niihin. Loppupäivän olen varma, että olen ruuvannut seinäkellon väärään aikaan ja että kännykkäni on väärässä ja palaan normaaliin päivärytmiin vasta, kun huomaan, että muut ihmiset vaikuttavat toimivan kanssani samassa ajassa.