Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan yksin:(

Vierailija
25.03.2017 |

Kavereita ei ole tullut opiskeluista (opiskellut 2 eri alempaa korkeakoulutukintoa), ei työpaikoista ja muut lapsuuden tai nuoruuden aikaiset kaverit eivät ole pitäneet yhteyttä enää vuosiin. Tutustun kyllä hetkellisesti muttei vietetä aikaa vapaa-ajalla ja koulun tai työpätkän loputtua olen aina taas täysin yksin. Paljon takana sairaslomia(fyysinen sairaus) ja työttömyyttä, ikää pitkälti yli 20v. En ole seurustellut ikinä:( Viikonloppuina ja kevään/kesän tullessa yksinäisyys vain korostuu ainakin minulla:( Vaikeaa löytää enää mitään ilonaiheita elämästä nytkin olen työtön.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka valittaa yksinäisyyttä eikä edes ole suhteessa :O Kuinka tällainen on mahdollista? Oletan ylipainon olevan syynä. Ehdottaisin, että palstan läskikasat järjestäisivät jonkin yksinäisten tapaamisen, jota tulisin sivusta seuraamaan popcornin kanssa. Sosiaalivammaisten touhujen seurailu on hauskaa. Väkinäistä juttelua ketään kiinnostamattomista asioista :D 

...Yksinäisyys on silti surullista ja auttaisin jos osaisin. Nyt joudun tyytymään vttuiluun :(

Tämä taisi olla esimerkkitapaus siihen, kuinka joku kestää narsistiakin, ettei tarvitsisi olla yksin. Tai voiko tällä tapauksella olla ystäviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi