Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan edullisesti selville henkilön puhelinnumeron. En haluaisi soittaa fonectoihin ja vastaaviin, joissa pitkittävät

Vierailija
25.03.2017 |

puheluita ja hinnaksi saattaa tulla parikin kymppiä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole koskaan pitkitetty, vaan asiat hoidettu niin nopeasti kuin mahdollista. Suosittelen vieläpä maksamaan siitä yhdistämisestä, se tulee useimmiten halvemmaksi, kuin numeron ottaminen ylös. Tietty jos numero on salainen tai prepaid, niin numerotiedustelu ei hyödytä. Tosin tuon saa selville fonecta finderilla, se on soittamista halvempi.

Vierailija
2/18 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.fonecta.fi/ kirjautuminen facebookilla tai sähköpostiosoitteella, ei maksa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?   :)

Vierailija
4/18 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Fonectasta netissä. 

Ei maksa mitään. Olen kyllä tunnistautunut sinne varmaan yli kymmenen vuotta sitten ja homma pelaa. 

Onko se nykyään maksullinen?

Vierailija
5/18 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fonecta.fi, tunnarit maksavat tekstiviestin verran ja sitten voi käyttää hakuihin. Tosin jo googlettaessa tulevat vastaan 'puhelinmyyjä' -tiedot. Noissa numeropalveluissa suhdanteet vaihtelevat, toisinaan tulee pitkittää puheluita, toisinaan taas pitää saada mahdollisimman paljon puheluita eli lyödään asiakkaalle luuria korvaan

Vierailija
6/18 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fonectan sovelluksella ilmainen, se sovellus maksaa alle euron

Vierailija
7/18 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin?  Kiitos paljon.  En ollut tietoinen.   Tuleeko hirveästi mainospostia sen jälkeen?  ;)      :D

Vierailija kirjoitti:

https://www.fonecta.fi/ kirjautuminen facebookilla tai sähköpostiosoitteella, ei maksa mitään.

Vierailija
8/18 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näin?  Kiitos paljon.  En ollut tietoinen.   Tuleeko hirveästi mainospostia sen jälkeen?  ;)      :D

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei oo tullut yhtään!

Vierailija
9/18 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun numeroani ei saa selville kukaan.

Kuinkahan monta sataa vastaamatonta puhelua on vuosien mittaan tullut.

No, siinähän myytte mitä myytte. :)

Vierailija
10/18 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fonectan puhelinsovellukseen tunnusten tekeminen maksoi aikoinaan varmaan 10 senttiä ja ilmaiseksi voi jatkossa katsoa vaikka kuinka paljon haluaa! Ilmeisti sama palvelu toimii selaimella aiempien kommenttien perusteella. Appi on tosi kätevä, koska kun kopioin tuntemattoman numeron puhelusovelluksesta, Fonecta ehdottaa suoraan juuri sen jo valmiiksi kopioidun numeron etsimistä. Tosi nopea hakupalvelu! 

Vierailija
11/18 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä koskaan pitkittäneet puhelua, päinvastoin, olen sellainen räpätäti, että ihan hillitsivät minun pälätystäni ja pysyivät asiassa, että saivat mahdollisimman nopeasti yhteystiedot minulle (tekstiviestinä tulivat). Soitin muistaakseni 020202:teen koska sen numeron muistaa parhaiten.

12/18 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kyseisen henkilön nimi ja asuin paikkakunta on? Voin katsoa numeron.

☭ 7217 ☭

Vierailija
13/18 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fonectasta ei löydy mitään.  Onko mahdollista, että jostain toisesta puhelinyhtiöstä löytyisi?

Tietenkin numero voi olla salainen mutta jos on julkinen niin mitä kautta hakea?

Vierailija
14/18 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puheluita ja hinnaksi saattaa tulla parikin kymppiä.

Joko soitat viihdelinjoille tai olet muuten vaan tollo. 

Vierailija
15/18 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinluettelosta seuraavaksi tai sitten otat yhteyttä sen tuttuihin/kavereihin.

Vierailija
16/18 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fonectasta ei löydy mitään.  Onko mahdollista, että jostain toisesta puhelinyhtiöstä löytyisi?

Tietenkin numero voi olla salainen mutta jos on julkinen niin mitä kautta hakea?

Samat kännynumerot on joka numeropalvelussa. Prepaid-numeroita ei löydy, koska niistä ei oteta käyttäjän tietoja ylös. Salaisia numeroita et saa kuin käyttäjältä itseltään tai jos joku muu suostuu antamaan numeron. Jos numero on firman tai jonkun muun ihmisen nimissä, niin sittenkään ei löydy. Lisäksi toiset operaattorit listaavat numeron väestörekisterin ekan etunimen mukaan niin ei sitten löydy jos kutsumanimi on jotain muuta.

Vierailija
17/18 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä koskaan pitkittäneet puhelua, päinvastoin, olen sellainen räpätäti, että ihan hillitsivät minun pälätystäni ja pysyivät asiassa, että saivat mahdollisimman nopeasti yhteystiedot minulle (tekstiviestinä tulivat). Soitin muistaakseni 020202:teen koska sen numeron muistaa parhaiten.

Siellä on silloin pitänyt hoitaa mahdollisimman monta puhelua vuoron aikana bonusten saamiseksi :D Tai sitten on ollut ruuhka ja komennettu pitämään vauhtia ruuhkan purkamisessa.

Vierailija
18/18 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

714

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä