Kesällä kaupunki lomalle?
Olis tarkoitus heinäkuussa lähteä tyttö porukalla reissuun. Äiti,eli minä, ja tyttäret 19v ja 17v.
Joku euroopan kaupunki olis suunnitelmissa, mutta mikä. Minulle käy kaikki. Toinen haluaa Lontooseen toinen on käynyt siellä ja haluaa muualle vaikka Roomaan, mutta toinen on käynyt siellä eikä jaksa uudestaan.
Pariisi on kuulemma tylsä isoveli on sitä mieltä ja tytöt uskoo. Saksa ei kiinnosta. Jne....
Mietin että jos kerta on noin vaikeeta niin otanko koko budjetin käyttööm ja lennän yksin New Yorkiin saa tyttäret mennä papan mökille paltamoon.
Kommentit (10)
Kyllähän Eurooppa on pullollaan mielenkiintoisia kaupunkeja: Barcelona, Madrid, Nizza, Amsterdam, Wien, Berliini, Milano, Kööpenhamina, Varsova, Budapest jne.
Berliini.
Pariisi ei ole tylsä vaan kiehtova, mutta kaikki riippuu omasta asenteesta.
Dublin, Amsterdam ja Köpis on vähän helpommin hahmotettavia kaupunkeja kuin Lontoo tai Rooma. Jopa Tukholma on kiva kaupunki, kun siellä viettää useamman päivän eikä tee vain pikaista pyrähdystä.
Ota kuitenkin huomioon, että kaikki suositut eurooppalaiset kaupungit alkaa olla heinäkuussa aika tukossa (myös New York) eli minne ikinä menettekin, jos haluatte jonnekin nähtävyyksille, moni muukin haluaa. Varautukaa jonottamaan.
Menkää Nerliiniin, Nizzaan, Pariisiin tai vaikka Köpikseen.
Uskon, että sekä sinä että tyttäret viihdytte noista kaikissa!
Menkää Heinolaan ja samalla poikeatte Sysmässä.
Praha on upea! Kävin itse joitakin vuosia sitten maaliskuussa, ja sattui hyvät kelit kun oli asteita noin 20 ja aurinkoista. Voisin kuvitella kesäaikaan olevan vielä parempi, mutta toki sitten täydempi turisteja. Tosin mikäpä kaupunki ei kesäisin olisi.
Praha on edullinen ja pidennetty viikonloppu riittää ihan hyvin, jos tarkoituksena ei ole viikkoa olla reissussa.
Itse katson aina mihin saa parhaat lennot silloin kun olemme lähdössä. Vertailussa on aina useampia kohteita
Mikä kaupunki on kesällä lomalla? Miten se ilmenee, onko kaikki kunnan palvelut silloin kiinni?
Ääni New York/ Paltamo lomalle