Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 40-vuotiaat naiset on niin kuumia?

Vierailija
25.03.2017 |

Miksi?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 mies ja kuitenkin pidän treenattuja nelikymppistä sexyinä. Kokemusta ei vielä niiden kanssa ole. Ehkä joskus.

Vierailija
22/35 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymppisenä nelikymppiset tuntui ihan säälittäviltä, nyt kun,itse on jo nelkyt ja risat niin on ihan ok olo, elämä menee eteenpäin ja ikää tulee lisää ihan jokaiselle halusi tai ei. Jos siis elää meinaa. Vaihdevuosioireet alkavat monilla jo nelikymppisenä, se on totta. Mutta niistäkin selviää ja saa apua. Ihan ok ikä kun on terve ja toimintakykyinen. Ja ihan seksikäskin vielä kun on pitänyt kunnosta huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin

Vierailija
24/35 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nelikymppinen näyttää tänäpäivänä samalta kuin kolmekymppinen

Vierailija
25/35 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologiaa. Viime vuodet saada lapsi.

Sosiaalista. Itsevarmuutta hyvän aseman myötä. Voi flirttailla ja helposti itse määrittää rajat kuinka pitkälle antaa mennä. Nuorempi mies ymmärtää kun vähän vanhempi nainen sanoo että hei oli kiva tanssia mut olen perheellinen, en tule yöksi.

Vierailija
26/35 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ketju nelikymppisistä naisista.

Harmillista että nelikymppisistä miehistä tulee solvausketjuja joka päivä. Se on asiatonta.

Vierailija
27/35 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiset naiset on parempia sängyssä kuin 2kymppiset.

-Kokemus

Vierailija
28/35 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 50-vuotiaatkaan hassumpia ole.

P.s. Kehukaa vähän meitä miehiäkin

Vierailija
29/35 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ne on jotka on pitäneet itsensä timmissä kunnossa. Ylipainoinen nelikymppinen ei tosiaan ole kuuma.

Vierailija
30/35 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa harva 40-vuotias on hyvännäköinen, suurin osa harmaata ylipainoista tätimäistä lyhyttukkaista massaa. Sama miehissä, näyttävät niin samalta, että ei toisistaan erota.

Vierailija
31/35 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempana pystyy jo hyväksymään itsensä sellaisena kuin on ja sitä kautta kaikki muutkin. Miehet vaistoaa ettei niiden tarvitse olla mitään muuta kuin ovat.

Tuossa biologia-teoriassa voi myös olla perää. Vaikka en lapsia tietoisesti haluakaan, epäilen että miehet jotenkin haistaa että mun kroppa haluaa pamahtaa paksuksi just nyt.

Vierailija
32/35 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole paljon luonteestakin kiinni. Jos siis osaa arvostaa sitä, että ihmisessä on muutakin kuin tuo fyysinen puoli.

Vierailija
33/35 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, mutta 3kymppiset miehet vonkaa usein nelikymppistä.

Toisaalta eikö nelikymppiset pidä kolmekymppisiä miehiä tosi hyvännäköisinä?

Vierailija
34/35 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on ainaki, omasta mielestäni hoikka nainen ei oo niin hot ku muodokas! Loppujen lopuks, se todelinen kauneus tulee sisältä, tällöin se säteilee ulos ja sillon nainen näyttää myös hyvältä hotilta. Kamala sisältä ni ei voi olla oikein hot, joillakin vaan on taitoja siihen, näin omasta kokemuksesta, on luonnollinen kyky eli sisus ja ulkonäköä.

Vierailija
35/35 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla syntyneet ovat viimeisiä tatuoimattomia vuosikertoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä