Miksi 40-vuotiaat naiset on niin kuumia?
Kommentit (35)
Kaksikymppisenä nelikymppiset tuntui ihan säälittäviltä, nyt kun,itse on jo nelkyt ja risat niin on ihan ok olo, elämä menee eteenpäin ja ikää tulee lisää ihan jokaiselle halusi tai ei. Jos siis elää meinaa. Vaihdevuosioireet alkavat monilla jo nelikymppisenä, se on totta. Mutta niistäkin selviää ja saa apua. Ihan ok ikä kun on terve ja toimintakykyinen. Ja ihan seksikäskin vielä kun on pitänyt kunnosta huolta.
Moni nelikymppinen näyttää tänäpäivänä samalta kuin kolmekymppinen
Biologiaa. Viime vuodet saada lapsi.
Sosiaalista. Itsevarmuutta hyvän aseman myötä. Voi flirttailla ja helposti itse määrittää rajat kuinka pitkälle antaa mennä. Nuorempi mies ymmärtää kun vähän vanhempi nainen sanoo että hei oli kiva tanssia mut olen perheellinen, en tule yöksi.
Mukava ketju nelikymppisistä naisista.
Harmillista että nelikymppisistä miehistä tulee solvausketjuja joka päivä. Se on asiatonta.
Nelikymppiset naiset on parempia sängyssä kuin 2kymppiset.
-Kokemus
Ei 50-vuotiaatkaan hassumpia ole.
P.s. Kehukaa vähän meitä miehiäkin
Niin siis ne on jotka on pitäneet itsensä timmissä kunnossa. Ylipainoinen nelikymppinen ei tosiaan ole kuuma.
Suomessa harva 40-vuotias on hyvännäköinen, suurin osa harmaata ylipainoista tätimäistä lyhyttukkaista massaa. Sama miehissä, näyttävät niin samalta, että ei toisistaan erota.
Vanhempana pystyy jo hyväksymään itsensä sellaisena kuin on ja sitä kautta kaikki muutkin. Miehet vaistoaa ettei niiden tarvitse olla mitään muuta kuin ovat.
Tuossa biologia-teoriassa voi myös olla perää. Vaikka en lapsia tietoisesti haluakaan, epäilen että miehet jotenkin haistaa että mun kroppa haluaa pamahtaa paksuksi just nyt.
Eiköhän se ole paljon luonteestakin kiinni. Jos siis osaa arvostaa sitä, että ihmisessä on muutakin kuin tuo fyysinen puoli.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, mutta 3kymppiset miehet vonkaa usein nelikymppistä.
Toisaalta eikö nelikymppiset pidä kolmekymppisiä miehiä tosi hyvännäköisinä?
Jotkut on ainaki, omasta mielestäni hoikka nainen ei oo niin hot ku muodokas! Loppujen lopuks, se todelinen kauneus tulee sisältä, tällöin se säteilee ulos ja sillon nainen näyttää myös hyvältä hotilta. Kamala sisältä ni ei voi olla oikein hot, joillakin vaan on taitoja siihen, näin omasta kokemuksesta, on luonnollinen kyky eli sisus ja ulkonäköä.
70-luvulla syntyneet ovat viimeisiä tatuoimattomia vuosikertoja
Olen 25 mies ja kuitenkin pidän treenattuja nelikymppistä sexyinä. Kokemusta ei vielä niiden kanssa ole. Ehkä joskus.