Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoruuden sekoilut

Vierailija
25.03.2017 |

Kerätään tänne! Millaista nuoruutta palstalaiset ovat eläneet? Itse elin tosi sekavaa aikaa, huumeita ja alkoholia, väkivaltaa ja sekoilua. Vaikka tulikin hulluuksia tehtyä, niin välillä sitä vaan kaipaa niihin aikoihin, ei ollu päivääkään tylsää..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä 3 miehen kanssa yht akaa

Vierailija
2/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus sekoiluja auton varasteluja, puukotuksia ja ryöstöjä. Kyllä sitä kaipaa kun oli niin villi ja vapaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa sana: H....

Kuvastaa sua!

Vierailija
4/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvastaa sua!

H.. sana tarkoittaa naista, joka muu itseään.

Itsekin harrastin 4 miehen kanssa seksiä yhtä aikaa, nyt naimisissa ja 3 lapsen äiti.

Vierailija
5/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis myy*

Vierailija
6/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä sai niin helposti rahaa kun tarjosi pillua asemalla.

Vierailija
7/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä surutonta nuoruusaikaa, kun puukko heilui, ruuti paloi, porekilot vaihtoi omistajaa, välillä käytiin linnassa kääntymässä, jne. mitä nyt rauhattomille nuorille välillä sattuu.

Vierailija
8/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Nolo tyyppi kun haikailee tuollaista.

Vierailija
9/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun teräsmailoilla hakattiin spurguja johonkin se energia oli vaan purettava

Vierailija
10/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah haa.. Täällä lestadiolaisperheiden mammat suuttuneena alapeukuttelee ja mollaa kun oma nuoruus oli paskaa ja naimisiin mentiin jo alle kakskymppisenä ja pennut tumpattiin ulos kun muut nuoret vietti elämän tärkeimpiä hetkiä nauttien ja hauskaa pitäen. Voi voi, ei voi muutakun nauraa teille luusereille.. :DD

Vierailija
11/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hulluja sekoiluita kuulunut mun nuoruteen, mitä nyt joskus tuli juotua liikaa. Olihan se aivan mahtavaa aikaa, ottaisin takaisin jos voisin. Olin aika kiltti tyttö loppupeleissä kuitenkin, vaikkakin aika kokeilunhaluinen.

Vierailija
12/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt/sekoillut mitään koska ei ollut kavereita. Neitsyyskin meni vasta 26 v.

Vierailija
13/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vahingoittanut toista ihmistä, toivottavasti karma kostaa.

Mikään ei oikeuta väkivaltaan.

Vierailija
14/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereitä, alkoholia, huumeita. Huonoja suhteita, irtosuhteita. Hauskaa, monen viikon kuosiputkia.  

Mulla oli nuorena paha olla. Nykyään elän vakaata elämää :-D 

Vierailija
15/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään ihmeitä, tissuttelua viikonloppuisin ja baareissa ravaamista ja poikaystävän pettämistä. Lienee tuossa 'villeimmät', Hurjimmat tein ihan aikuisena (25+) kun ero teinirakkauteen tuli, parit reivit pillereineen, monen miehen deittailu jne mutta sekin oli vain yhden vuoden sinkkuilu.

Vierailija
16/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvastaa sua!

H.. sana tarkoittaa naista, joka muu itseään.

Itsekin harrastin 4 miehen kanssa seksiä yhtä aikaa, nyt naimisissa ja 3 lapsen äiti.

Onko lastesi isä tietoinen tästä "pikku hairahduksesta"

Vierailija
17/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintojen laiminlyömistä ja irtosuhteita/pettämistä, välillä tuli alkoholin lisäksi muita kevyitä päihteitä kokeiltua. Ei ole ikävä niitä aikoja, mutta tulipahan tehtyä. Kunnollinen mustakin silti tuli, lähes täysin nuoruuden minän vastakohta :D

Vierailija
18/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olisi kiva jos kertoisitte myös mitä ikäluokkaa olette! Itse olen 90-luvulla syntynyt. Itse nuorena käytin useita eri päihteitä ja alkoholia yhtään säästelemättä ja jatkuvasti harrastin irtosuhteita. Kuitenkin tuo kaikki meni yli ja huomasin parikymppisenä olevani edelleen kouluttamaton ja työtön ja pahasti koukussa koviin huumeisiin. Myös kahdessa vakavammassa seurustelu suhteessa sain pahasti turpaan, mutta ihan oikeasti voin syyttää siitä ihan itseäni ja käytöstäni, kukaan ei olisi sitä kestänyt.. Nykyään opiskelen ja olen kuivilla sekä vakaassa suhteessa. Tosin uin veloissa, mutta ei voi mitään.

Vierailija
19/19 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, miten negatiivisesti naisten vapaaseen seksuaalisuuteen edelleenkin suhtaudutaan. Miehillehän useampi kerralla olisi suoranainen fantasiatason saavutus, mutta naisesta vastaava tilanne tekee halvan. Koskahan seksuaalisuudesta tulee tasa-arvoista?

Itse olin kai aika perusteini. Yläasteaikoina varasteltiin kaupoista (meikkejä, koruja, vaatteita, yms) ja lokkeiltiin Alkon ulkopuolella viinaa, kännissä oltiin joka viikonloppu - yleensä jollakulla tutun tutulla oli kotibileet tai sitten pyörittiin Helsingin puistoissa (näpit jäässä). Lukiossa sitten opiskelija-asuntojen ja opintolainojen, kesätöiden ym omien resurssien myötä juotiin kolmekin kertaa viikossa ja saatettiin hengata jonkun kämpillä viikkotolkulla (juu, kävin harvakseen koulussa mutta silti sain todella hyvän yo-todistuksen...). Yliopistossa juotiin sitten jo niin paljon, etten edes muista aina missä oltiin ja millä porukalla. Muitakin päihteitä meni - ekan kerran poltin pilveä 16-vuotiaana, essoja kokeiltiin pari kertaa joskus täysi-ikäisyyden kynnyksellä ja amfetamiinia kerran 20-vuotiaana (ja se jäikin ainoaksi kerraksi). Väkivaltainen en ole ollut koskaan, meidän porukoissa ei hakattu ketään eikä suvaittu väkivaltaisuutta ollenkaan. Me vain bailattiin, koti- ja ulkomailla.

Seksin kanssa minulla on ollut aina vähän vaikea suhde, suurin osa ihmisistä on mielestäni luotaantyöntäviä ja haluan vain todella harvoja. Moni kaveri oli näissä asioissa vapautuneempi ja usein kadehdinkin niitä villejä tarinoita, joita kerrottiin jälkeen päin. Ei vaan ollut mun juttu - suurin osa miehistä on/oli mielestäni epäviehättäviä ja ajatuskin jostakusta epäviehättävästä känniääliöstä ähisemässä päälläni nostaa karvat pystyyn... Ekan kerran pussasin poikaa 14-vuotiaana ja tyttöä 15-vuotiaana, ekan kerran seksiä 21-vuotiaana (koska oli ensimmäinen ihminen, jota halusin) ja eka seurustelusuhde vasta näin kolmekymppisenä (koska hän on ensimmäinen ihminen, jonka kanssa haluan seurustella).