Jos puhallusratsiassa puhaltaa vaikka 0,2, niin mitä poliisi sanoo?
Kommentit (14)
Toivottaa hyvää matkaa. Mitä muuta pitäisi sanoa?
Kattoo tiedot (ajokortti, auton tiedot), ja sitten verikokeisiin, jotta saadaan tarkka lukema
Vierailija kirjoitti:
Kattoo tiedot (ajokortti, auton tiedot), ja sitten verikokeisiin, jotta saadaan tarkka lukema
Millä perusteella tekisi noin?
No olen kokeillut. Ilmoittavat lukeman, ehkä joku kuiva vitsi ja hyvää päivänjatkoa ja turvallista matkaa. Koska ei ole rikos niin ei ne muutakaan voi.
Kertoo lukeman ja toivottaa hyvää päivänjatkoa. Saattaa ehkä muistuttaa, että jos jotain sattuu niin vakuutus ei korvaa kun kuskilla on promilleja. Saattaa myös ehdottaa, että jos ei ole pakko ajaa, niin ei kannata ajaa. Riippuu varmaan vähän puhalluttavasta poliisista.
Ei se mitään sano vaan pistää heti rautoihin, maijaan ja sitten suoraan vantaan poliisivankilaan.
Saattaa kysäistä, mistä olet tulossa ja jos myönnät auliisti körötelleesi jo pari tuntia, niin pääset verikokeeseen.
Voi olla, että odotellaan hetki ja katsotaan, onko noususuunnassa. (Puhallat siis uudestaan)
Ei sano mitään, mutta antaa pamppua.
Mun mies kerran puhalsi juurikin tuontapaisen lukeman illalla, poliisi kysyi otitko saunakaljan. Todellisuudessa mies söi itse pakastettuja viinimarjoja...
AP:n kannattaa puhaltaa yli 0,5, niin saadaan yksi alkki pois liikenteestä edes joksikin aikaa.
Kertoo lukeman ja toivottaa hyvää päivänjatkoa.
Mitä moitittavaa tuossa olisi?