millä keinoin sinut saisi laihtumaan?
a) kehumalla kuinka kaunis olisit laihana
b) haukkumalla kuinka ruma olet nyt
c) miehesi/naisesi jättäisi sinut
d)mikä?
Kommentit (18)
Auttamalla kotitöissä ja lastenhoidossa jotta minulla olisi aikaa pitää huolta itsestäni. Olisi mukava jos sais nukkua kunnolla ja mies muuttais käytöstään vähemmän mua stressaavaksi sillä stressi ja väsymys estävät laihtumisen kyllä kokonaan.
Ei mikään noista. Itsetuntoni ja terveyteni ovat tarpeeksi hyviä ettei ulkoiset ärsykkeet saa laihduttamaan. Ainoa mikä saisi laihtumaan (huom. ei laihduttamaan vaan laihtumaan) olisi jos innostuisin jostain liikunnasta tai alkaisin yhtäkkiä inhota ruokaa.
23v, 157/67
Lihoin murrosikäisenä, kun isäpuoleni herjasi minua vuosikausia. Läski oli suoja.
Myöhemmin huomasin, että sain olla rauhassa epämiellyttäviltä lähentelijöiltä ja muilta sikamiehiltä, kun olin ylipainoinen.
Minua kiinnostaa laihtuminen vasta sitten, kun tiedän välttyväni tympeiltä ahdistelijoilta.
Ettei vaimo tyrkyttäisi ruokaa.Ettei vaimo ostaisi niin paljon ruokaa. Ettei ostaisi valmispizzoja eikä muitakaan valmisruokia.
Ville Valo ainakin on saanut melkein kaikki tyttöystävänsä sairastumaan anoreksiaan, en kyllä tiedä miten on siinä onnistunut.
c on aika villi kortti, joko laihtuisin koska olisin surullinen ja eron jälkeen tuppaa laihtumaan, tai sitten lihoisin, koska lohtusöisin!
Ei millään, mutta vankeus ja vesi & leipä -kuuri varmaan kuihduttaisi.
d.) parantaisit masennuksen siihen kuntoon, että energiaa riittäisi elämäntapamuutokseen eikä vain päivästä toiseen rämpimiseen.
Se että edes kysyt kertoo persoonallisuushäiröstäsi:
Millä sinut saisi hoitoon?
A)
B)
C)
D)
Syömällä ruokaa, ei korvikkeita.