Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani miehen lapset ovat tänne tulossa illalla. Vähän jännittää, mitä tuleman pitää. 14-vuotias tyttö ja 12-vuotias poika

Vierailija
24.03.2017 |

Ei mitään viihdykettä ole minulla sinkkukodissa tuon ikäisille. En ole heitä aiemmin nähnyt, enkä äitiä.

Itselläni ei siis ole lapsia. Miten selvitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai on luikkarit valmiina.

Vierailija
2/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeastaan todella huono paikka. Mä kyllä tapaisin jossain minigolf-radalla, keilaamassa tai missä tahansa muualla kuin asunnossa jossa ne vain tuijottavat kännykkänsä näyttöjä ja sä et pysty hoitamaan tutustumista vaivaantumatta.

Itse edessä kans miesystävän 13-vuotiaan lapsen tapaaminen ja se sa laivan tapahtua jossain missä on samalla tekemistä. Mistä tämä lapsi itse tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten selviät kun et yritä liikaa. Et ainakaan yritä olla jotain mitä et ole. Tervehdit ystävällisesti mutta älä yritä liikaa "tutustua" olemalla utelias. Anna aikaa.

Vierailija
4/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix päälle ja tilaa pari pizzaa, siinä se.

Vierailija
5/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai on luikkarit valmiina.

Joku ilmeisesti ottanut puolelta päivn jo liikaa "liukkaria"... 

Vierailija
6/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan odota liikoja. Tyttö on hankalassa iässä ja suhtautuu varmaan vihamielisesti suhun. Tsemppiä.

Vierailija
7/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde karkuun.  Ei tule onnistumaan pidemmän päälle.

Etsi mies, jonka lapset on jo aikuisia, tai alota alusta sinkkumiehen ja omien lasten kanssa, jos vielä ehdit.

Vierailija
8/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä "liikaa".

Ihan perusystävällisesti vaan.

Hyvin se menee!

Vierailija
9/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oikeastaan todella huono paikka. Mä kyllä tapaisin jossain minigolf-radalla, keilaamassa tai missä tahansa muualla kuin asunnossa jossa ne vain tuijottavat kännykkänsä näyttöjä ja sä et pysty hoitamaan tutustumista vaivaantumatta.

Itse edessä kans miesystävän 13-vuotiaan lapsen tapaaminen ja se sa laivan tapahtua jossain missä on samalla tekemistä. Mistä tämä lapsi itse tykkää.

Lapsia on siis kaksi. 

Mutta ymmärsin periaatteen. On varmaan huono ensikohtaamisen kannalta tällainen kotona nököttäminen. 

Tuli nyt vain yllätyksenä ja töistäkin pääsen vasta parin tunnin päästä, joten ihmeitä tässä ei ehdi järjestää. 

Vierailija
10/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... huono paikka ensimmäiseen tapaamiseen tosiaan mutta jos ei mahdollisuutta ole muuttaa niin ei kai siinä mitään. Tuon ikäiset on kuitenkin nenä kiinni puhelimessaen koko ajan.

Vierailija
11/11 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde karkuun. Tulet saamaan niin paljon paskaa niskaasi. Tyttö erittäin hankalassa iässä. Sanon tämän samanikäisen tytön äitinä, joka ei edes aio esitellä tapailukumppaniaan lapsille kuin ehkä parin vuoden päästä, jos olemme vielä silloin yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan