Jokainen tarvitsee rakkautta, läheisyyttä ja hellyyttä
”Totuus on, että kaikki tarvitsevat sitä hellyyttä ja läheisyyttä, mitä vain parisuhde voi todella antaa. Keskeistä tässä on myös se, että tätä aitoa hellyyttä ja läheisyyttä voi todella saada vain sellaisessa suhteessa, joka on myös seksuaalinen suhde. Niille, jotka kuvittelevat jonkinlaisten platonisten suhteiden tai muiden ystävyyssuhteiden antavan mahdollisuuden tähän, sanon, että on ihan turva kuvitella, että olisi jotain muuta sellaisen vastuullisen ja aidosti välittävän hellyyden ja läheisyyden mahdollistavaa suhdetta kuin parisuhde.”
Kommentit (5)
Ei tarvitse. Haluavat ehkä, mutta tarve koskee vain asioita joita ilman kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Naisihmisten lässytystä, kun he tarvitsevat itse sitä, niin heidän mielestään silloin kaikki tarvitsevat ja kaikkien on tarvittava.
Koska heistä tuntuu sille.
"Matti Ylen" kuulostaa ihan miehen nimeltä :)
Uskon että ihmisellä ei voi olla mitään tarvetta, jota Jumala ei pysty täyttämään.
Jos haluat tai koet tarvitsevasi parisuhteen etkä jostain syystä saa sitä, pyydä Jumalaa ratkaisemaan asia, täyttämään tarve, niin Hän täyttää sen.
Sana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisihmisten lässytystä, kun he tarvitsevat itse sitä, niin heidän mielestään silloin kaikki tarvitsevat ja kaikkien on tarvittava.
"Matti Ylen" kuulostaa ihan miehen nimeltä :)
MIES ei voi eikä edes pysty kirjoittamaan tuollaista paskaa, joten.....