Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jatkuvasti haukkuvien koirien omistajat; eikö koiran haukkuminen ärsytä?
24.03.2017 |
Olen tässä nyt kuunnellut pari tuntia, kun naapuri on pienen koiransa kanssa pihalla. Naapuri tekee pihahommia ja koira räksyttää koko ajan kaikelle ohikulkevalle. Eikä kyse ole mistään yhdestä tai kahdesta haukusta ohikulkijaa kohden vaan haukkuu niin pitkään, kun joku on näköpiirissä. Eikö tuollainen ala ottaa omistajaa hermoon? Miksi koiraa ei kielletä haukkumasta jatkuvasti.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä oon tosi väsynyt välillä omaan adoptoituun koiraani. Edellisessä kodissa koiralle ei ole opetettu mitään tapoja ja muutenkin haukkuherkkä pikku räksyttäjä. Aina en reagoi haukkuun koska se vaan saattaa lisätä sitä, mutta jos esim rappukäytävässä joku tekee muuttoa haukku kestää pahimmillaan koko sen ajan eikä koiraan saa minkäänlaista kontaktia vaikka olen yrittänyt opettaa "hiljaa" ja "oma paikka". Sillon tosiaankin tulee istuttua kuulokkeet päässä musiikki soidessa jotta edes jotenkin saa rauhaa. Ja kyllä välillä on mennyt hermo ja olen komentamisen sijaan karjassut että nyt hiljaa, varmaan olen huono koiranomistaja mutta kyllä on suoraan sanottuna raskasta. Onneksi ne vähät naapurit mitä on ymmärtävät ja jos eivät ymmärrä niin ainakin parhaani teen.