Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, nyt on kevättä laitettu kotiin:)

Vierailija
24.03.2017 |

Vaihdoin olohuoneeseen ja keittiöön toiset verhot ja ruokapöydän tabletit, olohuoneeseen uusi ihana matto joka paljon suurempikin kuin edellinen 10v vanha oli, keväiset tyynyjen päälliset, tehnyt tämän viikon aikana pikkutauluja eräälle seinälle muutaman, torkkupeitot uusia jne. Näyttää ihan erilaiselta kun marraskuussa laitetut hopeanharmaat ja valkoiset sävyt ja värit on poissa, keväiseltä on oikea sana:)

Miten muuten kuuluu huoltaa ja puhdistaa mattoa jossa paksu ja pörröinen se karva? tähän asti ollut sellaisia "perusmattoja" joiden kudin ei kohoa yhtään ylöspäin, niin sanotusti. Imurointi, miten muuten? pesuhan on varmastikin ihan pesulassa sitten.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/12 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen matto?

Tartteis uusia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset kynttiläkupit? Vai siirtelitkö vain?

Vierailija
4/12 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kanssa siivonnut tällä viikolla oikeen perusteellisesti ja nyt olen lähdössä ostamaan kukkia. Tänä pääsiäisenä aion myös tehdä pääsiäiskakun, kun viime vuonna huomasin tämän ohjeen eräästä blogista:

http://tiinah-mywayofliving.blogspot.fi/2016/03/ihanista-ihanin.html

Pörrömatosta:

Talvella sen tietty voisi viedä lumihankeen, mutta omani vein eilen imuroinnin jälkeen tuulettumaan ulos ja siellä se on vieläkin. On ihanan raikas, kun kohta tuon sisälle. Harjaan sen vielä ennen sisälle tuontia.

Vierailija
5/12 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mustat verhot pian :-) migreeni kiittää.

Vierailija
6/12 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta mutta tabletteja en tajua. Meillä ainakin pyyhitään ruokapöytä kymmenen kertaa päivässä ja sen päällä ommellaan ja piirretään yms. Joka kerta pitäisi kerätä tabletit pois.

Vierailija
7/12 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tamppasin pihalla karvamaton, lähti kivasti moskaa. Auttoi paremmin kuin imurointi

Vierailija
8/12 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattojen tamppaustahan ei suositella, se vain paukuttaa ne pölyt ym tiukemmin sinne maton kutimiin sisälle.

Mitkä kynttiläkupit? Meillä ei ruokapöydän ääressä tehdä muuta kuin syödään, joskus jompikumpi teineistä tekee siinä jotain koulujuttuaan tms mutta harvemmin sitäkään. Minusta tabletit ovat siis varsin käteviä toisin kuin vaikkapa koko pöydän pinnan peittävä pöytäliina..

ap

Vierailija
9/12 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Vierailija
11/12 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i1.adis.ws/i/ellos/b?%24eg%24&%24em%24&%24ep%24&%24et%24&n=ell_…

Tuo matto.

ap

Blogimatto. Joka halvatun bloggaaja mainostaa tuota mattoa.

Vierailija
12/12 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai..no onneksi minua ei kiinnosta bloggaajien hankinnat vaa toimin oman pääni mukaan. En myöskään uusi vaatekaappini sisältöä joka vuosi sen mukaan mikä on mahdollisesti muotia tai "in".

Matosta sen verran, että onpa muuten kivan näköinen tuolla olkkarissa:)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi