Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista, että olin nuorena 171.5cm ja nyt enää n. 169cm oon vasta 40v!!!

Vierailija
23.03.2017 |

Nuorena lääkärin mittaamana olin 171.5. Ihan papereissa lukee.

Parivuota sitte kokeilin mitata itse. Mulla oli just ton 171.5 siis ihan melkein millilleen noissa mitoissa oleva hylly :D.

Kävin siihen nojaamaan ja huomasin, että olen vähintään hyllyn korkuinen. Katoin siks kirjalla.

Eli olin sen ihan saman nuoruuden pituuteni vielä parivuotta sitte, mutta nyt yhtäkkiä muutman vuoden päästä taas katon. En oo varma onko menny edes kahta vuotta niin huomasin, että oon selvästi hyllyä lyhyempi.

Kokeilin taas kirjalla ja huomasin, että olen ainakin 2cm lyhyempi, kuin hylly.

Kyse ei ole vuorojauden ajasta, koska pari vuotta sitten kun sain isomman tuloksen oli ilta.

Nyt kokeilin päivällä ja olin vain tuon verran.

Miten on mahdollista, että olen kutistunut??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilevyt ja nivelet menee kasaan. Ei meikäkään ole 194 enään vaikka ajokortissa niin lukee. 

2/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo osteoporoosia.

Oma äitini oli nuorena 170cm, yhtä pitkä kuin minä nyt. Nyt yli 50-vuotiaana hädintuskin 165cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on pisimmillään parikymppisenä ja alkaa hitaasti "painuakasaan" vanhemmiten. Ei tarvita osteoporoosiia.

Vierailija
4/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalia. Mäkin olin nuorena 168 cm mutta nyt olen enää 166cm.

Vierailija
5/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylly on turvonnut?

Vierailija
6/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhti huonotunut, välilevyt menee kasaan. Kannattaa pitää huolta ergonomiasta välttää selän menemistä kumaralle. Monipuolista liikuntaa ja ergonomia kuntoon voit saada pari senttiä takaisin kun ryhti paranee.

Vierailija
7/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jalkaholvi laskee.

Vierailija
8/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilateksella / ryhdin parantamisella saat varmasti vielä ainakin sentin takaisin.