Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin toisen miehen nimen unissani

Vierailija
23.03.2017 |

Heräsin viime yönä mieheni huutamiseen. Kuulemma unissani lausuin toisen miehen nimen, sellaisen jonka hän tuntee. Muistan vain näkeväni painajaista ja olevani hiestä märkänä kun oli niin kuuma. En ole edes ajatellut kyseistä ällöä miestä yli 10 vuoteen, eli meillä oli jotain pientä 10vuotta sitten,kirjaimellisesti. olen kolmen lapsen äiti, avioliitossa yli 8 vuotta. Meillä on kriisi liitossa, ja seksielämä tökkii,erosta puhuttu mutta yritämme yhä.

Nyt mies kyseenalaistaa menneisyyttäni ja kyselee olenko ollut hänen kanssaan jne. sanoo että "näitä jätkiä vaan tulee" (koska olen välillä nähnyt mieskavereita ohimennen ja moikanneet)..
alan jo miettiä onko miehen käytös aiheetonta vai onko vika minussa... hän pelottaa minua käytöksellään. Tämä on sama kuin olisin pettänyt kuulemma

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa tuollaisesta siasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteluita?

Vierailija
4/6 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko teillä jotain pientä silloin, kun olit jo nykyisen miehesi kanssa. Olet ollut naimisissa yli 8 vuotta ja tämä toinen mies ollut kuvioissa 10 vuotta sitten. Vai menittekö nykyisen kanssa alle kahden vuoden jälkeen naimisiin?

Vierailija
5/6 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. En tuntenut nykyistä miestäni kun minulla oli pientä säätöä tämän lausumani miehen kanssa. Menimme naimisiin tunnettuamme vasta muutaman kuukauden.. tiedän, todella aikaisin.

Vierailija
6/6 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme