Onko mosaiikkiparketti teille deal breaker asunnon ostossa?
Kommentit (14)
Mosaiikkiparketti on mulle plussaa. Tiedän, että se on ollut kallliimpi asentaa kuin nämä nykyään harrastettavat klik-klik-lisut.
Jos asunto on muuten hyvä, niin edes muovimatto ei haittaisi. Lattian kun voi vaihtaa.
En tykkää siitä, mutta ei ollut deal breaker nykyistä asuntoa ostaessa. Lähinnä siksi, että oli hiottu ja lakattu nätisti aika vaaleaksi, jolloin ei hyppää silmille.
Toki olen harkinnut sen vaihtamista pois, mutta ei se niin paljoa ole haitannut ja kohtahan tästä taas täytyy muuttaa poiskin.. :D
Plussaa!
Oikea parketti on ehdottomasti iso,iso plussa, nykyiset parketit on oikeasti vaneria ilman hiomavaraa.
Kohtuullisen helposti vaihdettavissa oleva pintamateriaali joka tapauksessa. Kolme omaa tärkeintä kriteeriä: hinta, sijainti & pohja. Muu on sitten maku&ajoituskysymyksiä (esim. onko pakko saada asunto nopeasti, onko remontti täysin mahdoton omassa elämäntilanteessa jne)
Ei haittaisi, luultavasti hiotuttaisin ja lakkauttaisin sen kuultosävyllä uudenveroiseksi.
Ei dealbreaker mutta tosi iso miinus.
En tykkää että lattia hallitsee huoneesta tai muutoinkaan sekavasta lattiamateriaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vai tykkäättkö siitä?
Varmaan olisi jos sattuisi kohdalle niin olisi. Ei miellytä silmää. Mieluummin katselen muita kohteita kun alkaisin miettiä sen vaihtoa. Eikä uudehkoissa sellaisia edes tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei dealbreaker mutta tosi iso miinus.
En tykkää että lattia hallitsee huoneesta tai muutoinkaan sekavasta lattiamateriaalista.
Taidat olla nainen, joka ensimmäisinä ihastuu talossa pikkuasioihin, kuten kauniisiin jalkalistoihin jotka piilottelevt hometta.
Yhtä paha kuin rumat ikkunaverhot. Se on kauheaa, kun edellisen omistajan sisustusta ei voi muuttaa asuntokauppojen jälkeenkään. Lisäksi myyjä pakottaa meitäkin käyttämään rumaa räsymattoa ja myrkynvihreäksi maalattua seinää eteisessä.
En varsinaisesti tykkään, varsinkaan sellaisista oikein keltaisista. Jos ei ole ihan vasta laitettu, niin hioisin ja lakkaisin vaaleaksi.
Mulle tuo on aika samantekevä. En varsinaisesti tykkää, mutta ei se silmiä satuta.