Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksä tunkee nykyisyyteen

Ymmällään
22.03.2017 |

Nyt kaipaisin kipeästi neuvoja ja näkökulmia ulkopuolisilta ihmisiltä. Kyseessä on miehen ex ja mennyt elämä. Kaikilla meillä on menneisyys ja se on ihan ok. Kuitenkin sen menneisyyden pompsahtelu nykyisyyteen ei.

Muuttaessamme yhteen asunto oli täynnä ex-vaimon henkilökohtaisia lappusia ja lippusia, yhteisiä muistoja jne. yms. Keräsin kaikki jätesäkkeihin ja kiikutin roskiin. Myös asioita joita ei kenenkään tasapainoisen ihmisen tulisi nähdä.

Noh, en tietenkään ollut kauhean onnellinen aloittaessani uutta elämäämme eksän asioilla ja ympäröimänä mutta vaikean suhteen kokeneena ymmärsin kyllä asian toisen puolen.

Elämä jatkui ja niin jatkui myös menneisyys nykyisyydessä. Hänen ex soitteli miehelle henkilökohtaisista ongelmistaan ja ahdistuksistaan ja näihin puheluihin hän myös vastaili kunnes ilmaisin oman tyytymättömyyteni asiaan. Että tällaiset asiat eivät enää kuulu eronneiden ihmisten kanssakäymiseen.

Sen jälkeen löysin hänen eksänsä alastonkuvia ja minulla meni täysin hermo. Uusi elämäni jatkuu kera ex-puolison ja tämäkin vielä, että kuinka paljon täytyy kestää ja ymmärtää. Mies ymmärsi kantani ja pahoitteli että olen joutunut näkemään moista.

Hänen ex-anoppi ramppaa kahvilla. Ex itsekin oli käynyt täällä... nämäkin asiat vain jäävuoren huippuja.

Mies on kuitenkin alkanut yhtäkkiä selittämään että ongelma on minussa ja minun käyttäytymisessä ja kuinka MINÄ suhtaudun asioihin ja kuinka haluan nähdä asiat. Vaikeaa olla suhtautumatta kun olen vieras omassa kodissani.

Tuntuu että tämä on siis aivan normaalia mutta minun nihkeä suhtautuminen on epänormaali reaktio. Intoutuipa hän jopa puolittain asettumaan exän puolellekin kun suutuin että hän on alkanut minun ystäviä, hänelle tuntemattomia ihmisiä, lähestymään.

Kertokaa nyt hyvät ihmiset olenko minä se joka tosiaankin suhtautuu nyt asioihin jotenkin väärin? En ymmärrä tätä kuviota ollenkaan. Ainoa mitä haluan on elää rauhassa omaa elämääni ja rakentaa meidän yhteistä tulevaisuutta ilman vanhoja asioita.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaihtoiko mies sinuun lennosta ja miehellä ja exällä on yhteisiä lapsia? Olisiko exän mielestäsi pitänyt tehdä huolellinen lähtösiivous myös miehen tavaroissa, ettet sinä vaan loukkaantuisi? Jos pitkä suhde exään on vasta päättynyt, niin entiset kumppanit käsittelevät vielä eroaan yhdessä ja/tai erikseen.

Kokonaistilanne ei oikein aukea kirjoituksestasi.

Vierailija
2/2 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei käsitellyt eroaan kunnolla. Lähti leikkiin kanssasi liian aikaisin.

On ap sinusta kiinni, että pystytkö antaman miehelle aikaa ja tilaa käsitellä asian loppuun. Jos et kestä asiaa niin lienee parempi lähteä suhteesta. Jos yrität väkisin estää miestä pitämästä yhteyttä ihmisiin, jotka kuuluivat pitkään hänen lähipiirinsä niin se voi kostautua myöhemmässä vaiheessa suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi