Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häät Kotkassa

21.03.2006 |

Heippa kaikki Kotkalaiset!

Nyt pitäis saada hääpaikka noin 120-150 henkilölle. Mitkä ovat vaihtoehdot? Voi olla myös hiukan Kotka-Karhula alueen ulkopuolella. Kertokaa myös mitä olette kyseisistä paikoista mieltä!

Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kerran häissä olleena ihastuin paikkaan.

http://www.villakarkisaari.com/

Vierailija
2/3 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidettiin tavata tänään jumpassa, olen teidän pojan kaiman äiti ;)

Jo mainituista paikoista olen ollut jokaisessa häävieraana. Saaripirtti on todella ihana ja tunnelmallinen paikka. Oiskohan sinne aikalailla maksimi vierasmäärä tuo 120... Jos siis haluaa jonkunlaista tanssitilaakin jättää. Soihtula on myös mukava paikka, ja muistaakseni 150 henkeä tuntui jo vähän turhan ahtaalta. Kärkisaari on myös paikkana tosi kaunis, mutta itse en vieraana tykännyt, kun kaikki oli ripoteltu eri huoneisiin. Ja valitettavasti me emme kuulleet/nähneet mitään ohjelmaa :(

Meillä oli omat häät Karhulan Sammolla, vieraita oli noin 170 joista lapsia nelisenkymmentä. Paikka ei ole ehkä tunnelmaltaan niin kiva, kun nuo toiset mutta sopi meidän häihin loistavasti! Kaikki vieraat mahtuivat samaan tilaan ja jäi vielä kunnon tanssilattia. Yhteen pukuhuoneeseen oli järjestetty lastenhoitohuone, jossa pienempiä vieraita vaipotettiin, syötettiin ja nukutettiin. Lisäksi olimme järjestäneet lapsille puuhanurkkauksen, jossa oli yksi lastenhoitaja vahtimassa pienokaisia. Pihaakin on sen verran, että raitista ilmaa pääsi haukkaamaan ja tupakoitsijoille on erillinen katos.

Mitäs vielä, kysy jos haluat jotain lisätietoa :)

m.elli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaripirtti Mussalossa ja Soihtula Hurukselassa. Molemmissa olen ollut tosi mukavissa juhlissa. Noihin mun mielestä mahtuis tollainen isompi poppoo. Nii ja sit seuratalo Sampo Karhulassa, mut siellä ei oo niin kivaa piha-aluetta, missä vois viettää aikaa. Tämmöiset esimerkit tuli mieleen.

T: Lars75