Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon voit syödä makeaa ennen kuin tulet huonovointiseksi?

Vierailija
21.03.2017 |

Olenko normaali? Aloitin aamun syömällä makeaa ja tähän mennessä olen syönyt 2 pussia sipsejä, litran light hikistä, 200 g Fazerin suklaalevyn, pussillisen ranskanpastilleja eikä vieläkään ole paha olo

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko normaali? Aloitin aamun syömällä makeaa ja tähän mennessä olen syönyt 2 pussia sipsejä, litran light hikistä, 200 g Fazerin suklaalevyn, pussillisen ranskanpastilleja eikä vieläkään ole paha olo

Litra light cokista. Olen alipainoinen. Ap

Vierailija
2/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole koskaan syönyt niin paljon makeaa että tulisi paha olo. Yleensä aika nopeasti tulee olo etten vaan halua enempää, joten lopetan siinä vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia ehkä 200 tai 300 grammaa

Vierailija
4/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en ole koskaan syönyt niin paljon makeaa että tulisi paha olo. Yleensä aika nopeasti tulee olo etten vaan halua enempää, joten lopetan siinä vaiheessa.[/quotequote

on hyvä tietää rajansa mutta minuun ei päde sanonta liiasta makeasta tulee vatsa kipeäksi. Ap

Vierailija
5/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä makeaa syön. Karkkeja en paljoa pysty syömään, ehkä 150g, niin tulee jo sellainen öklötys. Jotain suklaakakkua/mutakakkua taas pystyisin syömään aika paljonkin, varmaan 3 palaa. Limsoja en juo oikeastaan ollenkaan, vatsa turpoaa ja tulee tukala olo lasillisestakin. Lättyjä voin vetää varmaan 10 :D

Vierailija
6/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen paljon, mutta sokerilakon jälkeen paha olo tulee todella nopeasti. Muutama suklaarivi, ja enempää ei pysty.

Vierailija
7/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menisi samana päivänä ehkä 50 gr Fazeria tai pussillinen ranskanpastilleja. Suklaalevy voi kestää 4-5 päivää, ennenkuin se on syöty.

1/2 pussia sipsejä toisena päivänä, sitten alkaa tökkiä ja tarjoaisin jo puolisolle että syö sinä loput.

(En ole kovin perso makealle, enemmän pitsan ja savukinkkuleipien ystävä. Mutta en jaksa normi ravintolapitsaakaan kokonaan, vaan 1/4 päätyy yleensä puolisoni lautaselle.)

Lapsena sain syödä makeaa niin paljon kuin halusin, ja taisi tulla kiintiö täyteen. Äiti oli Fazerilla hommissa. 

Vierailija
8/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä ja millä aikataululla. Ei tule huono olo jos syös 500g karkkia päivän mittaan mutta jos vedän sen 500g yhteenmenoon, niin ihan varmasti tulee kaamea olo. Tavallista pullaa taas voi syödä todella paljon ilman ällöoloa, mutta jotain överimakeaa suklaakakkua vain yhden palan kerralla.

Vierailija
9/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön maraboun maitosuklaalevyn laakista. Fazerin sinistä en pysty syömään kokonaan, ei ole niin hyvää.

Sipsejä puolipussia (iso pussi) on tarpeeksi.

Ranskanpastilleistakaan en oikein pidä. Ehkä pussi menisi illan aikana.

Jäätelöä sen sijaan syön vaikka kuinka. Lidlin kuuden tuutin pakkaus menee parissa kolmessa päivässä.

Keksejä syön myös aina paljon, jos tykkään niistä.

Olen 177 cm/60 kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi