Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret tytöt

Vierailija
21.03.2017 |

Hei. Olen mies ja minua kiihottavat vain nuoret tytöt ( siis ei mitään laitonta, vaan sellaiset parikymppiset). Itse olen 43. Näin se vaan on, haukkukas nyt minut maanrakoon.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse pelkästään ulkonäöstä eli riittääkö se?

Vierailija
2/17 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on juuri ulkonäkö.

Siis en mitenkään halveksi tai aliarvioi vanhempia naisia, mutta he eivät vain seksuaalisesti kiihota. Seksin aikanakin mietin parikymppisiä misuja, että homma onnistuisi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olin parikymppisenä kaunis( ja nuori). En silti saanut komeita ja rikkaita miehiä parisuhteeseen. Niitä ei vaan riitä kaikille.

Vierailija
4/17 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taipumuksesi saattaa vähän rajoittaa elämää, mutta jokaisella on omat rajoituksensa...

Vierailija
5/17 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 se hedelmällisin ikä muijalle. Et ole mikään oikku, vaan seuraat normaaleja haluja. 23 paras ikä naiselle, sen jälkeen hedelmällisyys putoaa kuin alasin sillalta.

Vierailija
6/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka usein onnistut saamaan nuoria sänkyysi ja millä keinoin? Oletko varakas tai jotain?

Itse 22 ja en kyllä osaa kuvitella itseäni petipuuhissa sinun ikäisen kanssa. Oletko erityisen komea? Kaikilla sun ikäisillä on kyllä jo juonteita ja monilla ryppyjäkin. Miten siis oletat nuorten haluavan sinua?

Vierailija
7/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuinka usein onnistut saamaan nuoria sänkyysi ja millä keinoin? Oletko varakas tai jotain?

Itse 22 ja en kyllä osaa kuvitella itseäni petipuuhissa sinun ikäisen kanssa. Oletko erityisen komea? Kaikilla sun ikäisillä on kyllä jo juonteita ja monilla ryppyjäkin. Miten siis oletat nuorten haluavan sinua?

No esim. Mikko Leppilampi on 38v ja Peter Franzen on 45v. Onko nyt niin että parikymppiset naiset ei edes vilkaisekaan sen näköisiä miehiä? Siis olettaen että vaikka nuo kaksi olis ihan taviksia eikä mitään julkkiksia?

Vierailija
8/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23 se hedelmällisin ikä muijalle. Et ole mikään oikku, vaan seuraat normaaleja haluja. 23 paras ikä naiselle, sen jälkeen hedelmällisyys putoaa kuin alasin sillalta.

Eikös tämä ole vähän ristiriidassa sen kanssa että miehet väittävät että eivät halua lapsia jaetaan itkevät isäksi huijaamisista kun se hedelmällinen parikymppinen pamahtaa paksuksi.

Miehet haluaa hedelmällisiä naisia mutta eivät halua heidän kuitenkaan olevan hedelmällisiä.

Vierailija
9/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se oleta nuorten haluavan itseään. Ilmoitti vain että itse haluaa nuoria. 

Vierailija
10/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs tuossa jos haet vain seksisuhteita.

Vierailija
11/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim. Mikko Leppilampi on 38v ja Peter Franzen on 45v. Onko nyt niin että parikymppiset naiset ei edes vilkaisekaan sen näköisiä miehiä? Siis olettaen että vaikka nuo kaksi olis ihan taviksia eikä mitään julkkiksia?

pArhaat päivät näillä miehillä takanapäin... 

Vierailija
12/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä ole vähän ristiriidassa sen kanssa että miehet väittävät että eivät halua lapsia jaetaan itkevät isäksi huijaamisista kun se hedelmällinen parikymppinen pamahtaa paksuksi.

Miehet haluaa hedelmällisiä naisia mutta eivät halua heidän kuitenkaan olevan hedelmällisiä.

No miehet ovat muutenkin viettiensä ja hormoneidensa vietävissä olevia eläimiä, vähän niinkuin karvattomia simpansseja. Ei niiltä kannata odottaa loogista ajattelukykyä. Onneksi nykypäivänä naiset eivät tarvitse miehiä mihinkään. N21

Vierailija
13/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Franzen ja Leppilampi ovat aina olleet epämiellyttäviä, iästä riippumatta.

Vierailija
14/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naisena sanon, että yli 30-vuotiaat miehet eivät kiihota pätkääkään. Kaikista kiihottavimpia miehet ovat 18-25-vuotiaana.

Vierailija
15/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ja miksi koit tarvetta kertoa tämä meille?

Ei siinä mitään.. kyllähän mäkin kiihotun lähinnä vain n. 20-30 vuotiaista miehistä, mutta se onkin minun salaisuuteni. En ole hölmö.. tiedän että tuon ikäiset miehet eivät halua seurustella vanhempien naisten kanssa. Siksi tyytyminen oman ikäisiin miehiin. Ei tulisi kuitenkaan mieleenikään kertoa tuota salaisuutta esim. nykyiselle miesystävälleni, koska en halua pahoittaa hänen mieltään.

N37

Vierailija
16/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena naisena sanon, että yli 30-vuotiaat miehet eivät kiihota pätkääkään. Kaikista kiihottavimpia miehet ovat 18-25-vuotiaana.

Kohta joku palstan setämies tulee väittämään sinua valehtelijaksi ja että mies on parhaimmillaan nelikymppisenenä. On jotenkin huvittavaa miten nämä keski-ikäiset miehet kuvittelevat olevansa kuumaa kamaa.

Vierailija
17/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii ja me nuoret naiset  viehätymme omanikäisistä ja pari vutta vanhemmista miehistä. Voin todistaa tämä koska olen tuuossa ikäryhmässä itse ja nainen. Ehk joku harva 40v mies julkkis voi olla viehättävä esim Ryan Philippe mutta hän näyttääkin joltain 30veeltä..eli ei vanhuus miehessä tee hänestä komeampaa, vaan nuoren näköisyys myös. sorkkee vaan miehet...