Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion ruveta vielä inhottavammaksi kuin nyt jo olen

Vierailija
21.03.2017 |

Kaikki paskat ihmiset saatte pitää varanne, koska en mielistele teitä enää!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsiparka. Tiedätkö, silloin kun ajattelet noin negatiivisesti, on peiliin katsomisen paikka. Kaikki muut eivät ole väärässä ja sinä pelkästään aina uhri... Nyt vähän mietintää sinne räpsyripsien taakse.

Vierailija
2/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ne onnistuivat tekemään sinusta pahan?

Mietippä ehkä ne halusivatkin juuri sitä. Mitä jos et rupeakaan vaan päätät toisinpäin ihan vaan ällistykseksi?

Jeesus sanoi älä koska pahaa pahalla vaan kokoa tulisia hiiliä vastustajan päälle tekemällä hyvää. Se saa pahan kiemurtelemaan omassa liemessään. Ja tulee synnintuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Jussi Halla-aho?

Vierailija
4/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia rajojaan saa puolustaa, vaikka muut sanoisivatkin mitä. Minutkin on kasvatettu kiltiksi tytöksi, kiellettiin huutamasta, kiroilemasta, laittamasta käsiä nyrkkiin, suuttumasta...

Ja sitten kaikki kävelivätkin suoraan ylitseni, kun en osannut millään tavalla suojella itseäni, kun en saanut suuttua ikinä mistään. Nykyään olen se veemäinen akka joka ei suostu suorilta käsiltä ikinä mihinkään, vaan miettii aina mitäs minä saan tästä irti.

Tsemppiä ap! Tulet sitä tarvitsemaan, koska ihmiset suuttuvat uudesta asenteestasi. Mutta ketään et tule kaipaamaan, lupaan sen.

Vierailija
5/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska aloitus, mutta et voi vain alkaa inhottavammaksi kuin olet. Jos päätät jotain tuollaista vedät esitystä. Et siis voi tietoisesti päättää alkaa olevasi inhottavampi. Jos teet yksittäisiä inhottavia tekoja koet kognitiivista dissonanssia ja läheisesi näkevät kyllä että olet pohjimmiltasi hyvä ihminen jolla on jokin ongelma tai vaikea janajakso.

Ongelmasi onkin ehkä se, että kiltteyttäsi on ehkä käytetty hyväksi ja siitä kumuloitunut suuttumus on kumuloitunut vuosien varrella kunnes mitta on tullut täyteen. Olet päättänyt panssaroitua ja maksaa samalla mitalla takaisin.

Nytkin kun menet itseesi, et halua oikeasti muuttua inhottavammaksi ihmiseksi. Haluat huutaa asiasta ulospäin ja saada vastakaikua. Ulostulosi on terve askel uuteen vahvempaan itseesi.

Vierailija
6/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vastaan muu maailma. Kyllä siinä on peiliin katsomisen paikka jos vain muissa näkee vian. Joku mättää jos muut ei tykkää.

Vierailija
7/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Teisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska aloitus, mutta et voi vain alkaa inhottavammaksi kuin olet. Jos päätät jotain tuollaista vedät esitystä. Et siis voi tietoisesti päättää alkaa olevasi inhottavampi. Jos teet yksittäisiä inhottavia tekoja koet kognitiivista dissonanssia ja läheisesi näkevät kyllä että olet pohjimmiltasi hyvä ihminen jolla on jokin ongelma tai vaikea janajakso.

Ongelmasi onkin ehkä se, että kiltteyttäsi on ehkä käytetty hyväksi ja siitä kumuloitunut suuttumus on kumuloitunut vuosien varrella kunnes mitta on tullut täyteen. Olet päättänyt panssaroitua ja maksaa samalla mitalla takaisin.

Nytkin kun menet itseesi, et halua oikeasti muuttua inhottavammaksi ihmiseksi. Haluat huutaa asiasta ulospäin ja saada vastakaikua. Ulostulosi on terve askel uuteen vahvempaan itseesi.

Hitsin hyvä kirjoitus. Tunnistin itseni tuosta. Kun on mitta tullut täyteen, saatan olla inhottava ja sanoa suoraan, mutta sen jälkeen tulee myös paha olo, enhän se ole minä :(. En ole ilkeä, en halua loukata tahallaan, kaikenlainen ilkeys on vain niin käsittämätöntä että se aiheuttaa turhautumisen tunteita. Mutta meitä ihmisiä on niin erilaisia, toisille ilkeys tuo elämään sisältöä ja voiman tunnetta, toiset kärsii siitä jos joutuu pitämään puoliaan.

Vierailija
8/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä av taitaakin ap:lle olla juuri se paras paikka ilmaista mielipiteitään ja purkaa pakahtuneita tunteitaan...

Vierailija
9/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otetaan tämä julistus vakavasti. Sinulla on syysi tehdä noin - äkkiseltään varmaan aito tunne. Mutta jos yhtään jatkat ajattelua niin ei ole toimiva ihmissuhteissa . Rajojaan voi puolustaa jämäkkyydelläkin ja oikeastaan juuri niin. Aseta rauhallisesti rajat ja jos siitä mennään ylitse niin sitten kerro seuraukset ellei sinua kunnioiteta.

Vierailija
10/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että omien rajojen puolustaminen ei tarkoita sitä, että rupeaa huutamaan ja riehumaan ihmisille. On paremi pitää yllä rauhallinen ja viileä ulkokuori ja toimia itse oikein. Jos itse vajoaa samalle tasolle kuin henkilö, joka on sinua kohtaan hyökännyt, et ole itse yhtään parempi.

Konfliktitilanteissa on parasta olla rauhallinen ja selvittää kaikessa rauhassa, mitkä ovat oikeutesi asian suhteen. Huutaminen ja melskaaminen eivät auta mitään.

Minä olen esim. saanut osakseni nykyisessä työpaikassani aiheettomia moitteita pomolta. En ole alkanut asioista huutamaan ja melskaamaan vaan olen etsinyt kaikessa hiljaisuudessa uutta työ- tai opiskelupaikkaa. Kun saan jomman kumman aion menetellä rauhassa niin, että ei enää tarvitse olla tämän työpaikan kanssa tekemisissä.

Vierailija
11/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaminen ja riehuminen onnistuu varmasti sisäisesti rauhallisenakin. Se on sitten heidän ongelmansa, jotka eivät sitä sulata, vaan pyörittelevät aluksi vain silmiään, että mitäs minulle huudetaan.

Päällisin puolin hyvin käyttäytyä osaavat voivat olla mätiä sisältä ja tällaisten ulkokuortahan kannattaakin hajottaa. Tehdä se likainen työ ikäänkuin  heidän puolestaan. Huutaminen on siis palvelus heille. He eivät kestä sitä mitä ovat piilottaneet sisälleen, mutta on aika paljastaa se heille, sillä heillä ei ole oikeutta pitää kuortaan enää kauempaa, kuorta, jonka suojassa ovat tehneet pahoja salaisia tekojaan.

Ken huutaa ja riehuu, huomaa joku päivä tehneensä riittävästi töitä toisten havahtumisen eteen ja silloin hän voi vain levätä ja lopettaa riehumisensa onnellisena.

Vierailija
12/13 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli mun aloitus jonkun päivän takaa.

t.kivikissaäiti-ap

Mun kaikki yritykset keskustella vihaamisesta on poistettu 24 tunnin sisällä.

Vierailija
13/13 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, jos voi pitää omat rajansa jämäkästi. Kun tietää, ettei tule antamaan jossain tärkeässä asiassa periksi, ei tarvitse edes huutaa. Ja kunhan palaute menee oikeaan osoitteeseen. Niitä vahingonkierrättäjiä maailmassa riittää, ja se syö itsekunnioitustakin. En tarkoita sinua, ei ne niin suoraan asiaa ilmaisisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi