Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliiseilla tilannetaju kohdillaan, sain sakot kun vanha sairas koirani oli lopetusteissulla sylissäni takapenkillä eikä häkissä/valjaissa kiinni

Vierailija
21.03.2017 |

Luonnollisesti halusin olla rakkaan ystäväni lähellä viimeiseen asti. Matka lääkäriin kesti n. 20 min. Nyt 50€ sakko kaupan päälle. Mahtava fiilis.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen provo oudosta aiheesta. Mutta melko onnistunut, kun herätti keskustelua. 

Tosiaan ei ole tuollaista lakia. On vain yleisluontoinen lausuma turvallisuudesta. Tuotantoeläinten kuljetuksessa on yksityiskohtaisia säännöksiä esim. tilasta. 

Vierailija
22/25 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itse henkilökohtaisesti pidä koirista, tai ne on siis mulle ihan neutraali asia.

Mutta joskus tosiaan ihmetyttää nämä lemmikin omistajat. Väittävät, että eläin on tärkeä ja rakas, mutta autossa pidetään ilman vöitä. Oletteko itse tai lapsenne ilman vöitä autossa? Ainiin, mutta se olikin laitonta ja poliisisetä antaa sakon jos ei ihmiselle laita turvavyötä. Uskomatonta, että se on monelle ainoa syy käyttää vyötä.

Eihän sillä ole väliä, että se "rakas" koira on vain märkäläntti asfaltissa , kun kolari sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en itse henkilökohtaisesti pidä koirista, tai ne on siis mulle ihan neutraali asia.

Mutta joskus tosiaan ihmetyttää nämä lemmikin omistajat. Väittävät, että eläin on tärkeä ja rakas, mutta autossa pidetään ilman vöitä. Oletteko itse tai lapsenne ilman vöitä autossa? Ainiin, mutta se olikin laitonta ja poliisisetä antaa sakon jos ei ihmiselle laita turvavyötä. Uskomatonta, että se on monelle ainoa syy käyttää vyötä.

Eihän sillä ole väliä, että se "rakas" koira on vain märkäläntti asfaltissa , kun kolari sattuu.

Luultavasti nämä ovat näitä joille turvavyö on vaan vittuilua, "ei jäädä kitumaan, jos jotain tapahtuu" ja rakas eläin on rakas siihen asti kun kusee lattialle ja hakataan.

Vierailija
24/25 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit ovat mulkkuja, olen sen jo kauan sitten huomannut.

Vierailija
25/25 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ja tilannetaju saatu samaan lauseeseen.