Olenko ainoa, jolle mies nurisee seksistä?
Sitä on ihan tarpeeksi minusta olosuhteisiin nähden, on pikaa ja on pitkää, on välinettä ja vaihtelua.
Silti mies kitisee ja meiltä seksi loppui sitten vallan. ( paitsi jos minä teen aloitteen)
Onko miehellä toinen??
Kommentit (10)
Minun marttyyrieksäni vinkui ja kitisi lisää seksiä, uudenlaista, toisenlaista, useammin, seksiseksi uuh beibe. Yhtälö alkoi käydä hankalaksi siinä kohtaa kun oli talo, lapsia kaksi, koira ja vaativa työ, mitkä kaikki hoidin yksin kun miestä ei kiinnostanut. Muu kuin se seksi.
Julisti sitten suureen ääneen lopettavansa aloitteiden tekemisen kun aina ei onnistunut. Mutta ei se oikein käytännössä toiminut, kun silloin kun sitä halutti, alkoi tiuskiminen että kato nyt mä EN vonkaa, tee jotain, sun vuoro!!! Juu seksiähän siitä seurasi tasan nolla kertaa. Eksä ei ollut kaikkein kirkkain timantti.
Vierailija kirjoitti:
Minun marttyyrieksäni vinkui ja kitisi lisää seksiä, uudenlaista, toisenlaista, useammin, seksiseksi uuh beibe. Yhtälö alkoi käydä hankalaksi siinä kohtaa kun oli talo, lapsia kaksi, koira ja vaativa työ, mitkä kaikki hoidin yksin kun miestä ei kiinnostanut. Muu kuin se seksi.
Julisti sitten suureen ääneen lopettavansa aloitteiden tekemisen kun aina ei onnistunut. Mutta ei se oikein käytännössä toiminut, kun silloin kun sitä halutti, alkoi tiuskiminen että kato nyt mä EN vonkaa, tee jotain, sun vuoro!!! Juu seksiähän siitä seurasi tasan nolla kertaa. Eksä ei ollut kaikkein kirkkain timantti.
Joo, toi että tolkuttaa mulle nykyään turhan usein kuinka mua ei kiinnosta ja kuinka pidän häntä vastenmielisenä ja kuinka en olekaan huomannut suostua joka kerta..
Oletko ruma kirjoitti:
Kuulostat läskiltä jolla on myös selluliittiä. Mites tupakoitko ja juot?
Ei, kyllä mies ihan hoikka on. En tupakoi ja en juo. Mut oon varattu, ei tää ollut mikään seurahakemus. Sori sulle ja kiitos mielenkiinnosta.
Minä olen tällä hetkellä haluton, mikä on epätavallista minulle, koska tavallisesti haluan liikaakin (poikaystävänkin mielestä). Meillä on nyt ollut riitoja tässä ja minulla vitutusta oman elämäni kanssa, joten halut ovat atm kuolleet. Nytpä tuo poikaystävä sitten jaksaakin jankuttaa seksistä, vaikka aiemmin se ei ollut kaikkein tärkeintä. Tiedän, että haluni palaavat ajan myötä, mutta nyt tilanne on tämä ja ei voi mitään. Välillä otan suihin, mutta en ole täysin mukana hommassa ja tietenkin se näkyy myös. Niin että kadotin jo pointtini mutta aivan sama. Mikä tässä oli se ongelma?
Et ole ainoa, se nurisee myös teidän kotiapulaisellenne ja rakastajatterelleen ja siskollesi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat aika raskaalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat aika raskaalta ihmiseltä.
Tokihan kaikki palvelushaluttomat ihmiset näyttävät raskailta ihmisiltä tuollaisen patalaiskan loisen näkökulmasta. On se niin väärin, kun sinun ei anneta maata sohvalla palveltavana.
Vierailija kirjoitti:
Sitä on ihan tarpeeksi minusta olosuhteisiin nähden, on pikaa ja on pitkää, on välinettä ja vaihtelua.
Onkohan mies ihan samaa mieltä tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mies ihan samaa mieltä tästä?
No joo. En mäkään ihmeisiin pysty.
Hän lähtee sitten kävelemään, jos on niin vaikeaa.
Minä herättelen yöllä seksiin, nyt kun en ole jaksanut, pidän miestä ällöttävänä.
Kiristää jopa sillä, että ollaan joskus puhuttu seksin aikana tuhmia. No minä olen sitten luvannut hänelle seksiä toisen kanssa.
Epäilen vahvasti, että juoksee vieraissa.
Kuulostat läskiltä jolla on myös selluliittiä. Mites tupakoitko ja juot?