Paras einesruoka?
Mikä on mielestäsi paras einesruoka? Siis jotain oikeaa ruokaa eikä mitään halvimpia mössöjä.
Kommentit (70)
Saarioisten perinteinen maksalaatikko. Siihen päälle höylävoita ja pakkaspuolukoita. Nami.
Thaikkukuutio, se missä on riisi-kanasekoituksen joukossa myös perunaa.
Mä tykkään Kokkikartanon ruuista. Monet niistä on tosi hyviä ja kotitekoisen veroisia, kuten lihamakaronilaatikko. Ihan kuin itse olisi tehnyt. Lasagne tosin oli pettymys, ei mielestäni lainkaan aito.
Käyttäjä4791 kirjoitti:
Mikä on Thaikkukuutio?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä4791 kirjoitti:
Mikä on Thaikkukuutio?
Legendaarinen kohtuullisen hyvä pakaste-eines. Löytyy joka kaupasta http://www.kitchen-joy.com/fi/
Itse "herkuttelen" kokkikartanon kinkkukiusauksella tai pakastealtaasta saatavalla finduksen curry-kana-riisihässäkällä. Ne kitchen thai -kuutiot on myös hyviä.
On vaan kauhean kalliita, hyvin harvoin tulee ostettua.
maksalaatikko med puolukkahillo ja raejuusto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä4791 kirjoitti:
Mikä on Thaikkukuutio?
Legendaarinen kohtuullisen hyvä pakaste-eines. Löytyy joka kaupasta http://www.kitchen-joy.com/fi/
Kiitos asiallisesta vastauksesta, nyt tiedän. Hyvää kevättä! 💐
Pinaattikeitto on parasta. Pirkka kasvishernekeitto myös hyvää.
Knorr spicy tomaattikeitto on hyvää, sopivan mausteista. Löytyy pussiin pakattuna keittoaineshyllystä.
HK:n lasagne sekä kinkku- ja lohikiusaukset.
Näitä olis kiva kuulla vielä lisää. Saarioisten kanaruukku on myös hyvää.
Thaikuutiot olisivat kyllä muuten hyviä, elleivät ne olisi niin älyttömän pieniä. :/
Lidlin 4 formaggio pakastepizzalla on ainakin mahtava hinta laatusuhde! 2x pizzaa alle 3€. Hyvää pelkästään, huippua tuunattuna.
Thai cube red curry. Ja sit ristoranten salami pakastepitsa.
Pakastealtaan thaikkukuutio satay-maapähkinäkastikkeella. Laitan siihen vielä lämmittämisen jälkeen mietoa sweet chili-kastiketta. Hyvän makuinen, ei turvota eikä lihota joten siksi tykkään :)