Eiko muita vanhempia arsyta, kun ei enaa koskaan vieteta aikaa ystavien kanssa ilman lapsia? Tai ehka mulla onkin poikkeuksellisia ystavia. Lapset pitaa raahata kaikkiin
kissanristiäisiin mukana. Ikinä ei voi sopia yhteisistä illallisista ilman jälkikasvua. Sitten se jälkikasvu panee asunnon omani kanssa hyrskynmyrskyn. Ei kiva.
Kommentit (7)
Nyt olen tosin sopinut lähteväni YKSIN toiseen kaupunkiin treffaamaan kahta opiskeluaikaista hyvää ystävääni. Olen yön pois, mies jää lasten kanssa kotiin. Hän saa puolestaan mennä myöhemmin halutessaan jonnekin..
Yhdessä me ei taideta päästä... =0/ Siis ilman lapsia, ainakaan vielä, anoppi lupas kattoo niitä kunhan vähän kasvavat.. Nyt 4- ja 2-vuotiaat.
Lapset käyvät nkkumaan 20.30 ja sitten alkaa aikuisten keskinen aika. Aamulla taas pistetään videot päälle ja näin aikuiset saa nukkua 2h pidempään. Järjestelykysymys :)
musta on ihanaa, kun on perhetuttuja!
lapsetkin tykkää, kun on seuraa!
pikkulapsiaika on niin lyhyt, että kyllä sitä sit taas kerkee ilman lapsia liikkua. ihan niin kuin silloin ennen, kun lapsia ei ollut!
on sitten tavallaan turhaan viety hoitoon.
En nyt tarkottanut aloituksellani, ettenkö pääsisi ystävien kanssa ilman lapsia ulos, vaan illanviettoja yhteisten ystävien kanssa samaan malliin kuin lapsettomina aikoina. Toki on kiva toisinaan tavata lastenkin kera, mutta että _aina_, se ei mene jakeluun.
-ap
Ei mua haittaa kenenkään siivo tai jos ei oo pullaa. tärkeämpää no nähdä ihmisiä. En itsekään ala raivona siivoamaan kun ystäviä tulee. Anopin saapuminen on eri asia.
Mulla on siis itselläni kolme lasta, en ole suinkaan lapsivastainen :-)
Vierailija: