Miksi monet naiset tekevät niin mielellään pilaa miesten hiustenlähdöstä?
Kommentit (39)
Auttaako sun kaljuuntumiseen se että avaat aiheesta ketjun tänne joka viikko? Saako se hiuksesi kasvamaan takaisin tai itsetuntosi kohenemaan?
Itse en ole hiustenlähdöstä ketään koskaan pilkannut mutta nyt alkaa jo mennä hermo tähän sun tapauksesi vatvomiseen.
Tapaile fiksumpia naisia ja lakkaa valittamasta ja kiinnittämästä vastapuolen huomiota asiaan. Säälin kerjääminen ei ole kaunista.
Hyvin hoidettu kalju on upea
Vierailija kirjoitti:
Auttaako sun kaljuuntumiseen se että avaat aiheesta ketjun tänne joka viikko? Saako se hiuksesi kasvamaan takaisin tai itsetuntosi kohenemaan?
Itse en ole hiustenlähdöstä ketään koskaan pilkannut mutta nyt alkaa jo mennä hermo tähän sun tapauksesi vatvomiseen.
Tapaile fiksumpia naisia ja lakkaa valittamasta ja kiinnittämästä vastapuolen huomiota asiaan. Säälin kerjääminen ei ole kaunista.
Älä yritä kääntää keskustelua minuun. Ad hominem -argumentointisi ei auta nyt. Ap
Eihän sinulla vain ole jotain säälittävää kaljunpeittokampausta?
Kaljuuntuminen on juttu jolle ei voi mitään, ja joka toisaalta ei edes haittaa. Ei siinä ole mitään pilkattavaa. Mutta: Jollei aja niitä jäljellä olevia hiuksia kokonaan pois, ne pitää leikkuuttaa hyvin! Ja kaikenmoiset kaljunpeittokampaukset kyllä on naurettavia. Niistä kyllä tehdään pilaa, mutta ei kaljuuntumisesta itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntuminen on juttu jolle ei voi mitään, ja joka toisaalta ei edes haittaa. Ei siinä ole mitään pilkattavaa. Mutta: Jollei aja niitä jäljellä olevia hiuksia kokonaan pois, ne pitää leikkuuttaa hyvin! Ja kaikenmoiset kaljunpeittokampaukset kyllä on naurettavia. Niistä kyllä tehdään pilaa, mutta ei kaljuuntumisesta itsestään.
Tänään viimeksi oli palstalla ketju Halla-ahon hiusrajan vetäytymisestä, joten kyllä naiset nyt vain tekevät asiasta pilaa. Kysymys kuulukin että miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään viimeksi oli palstalla ketju Halla-ahon hiusrajan vetäytymisestä, joten kyllä naiset nyt vain tekevät asiasta pilaa. Kysymys kuulukin että miksi?
Minäkin nauran miehenä sille, että Halla-aho vaan nössööntyy ja nössööntyy. Isänmaan uljasta soturia larppaava täysin kenttäkelvoton vässykkä.
Jos ketjun aihe on Miksi naiset eivät kasvata pitkiä hiuksia ja siihen sattuu vänkääjä, jonka mielestä tuuheat hiukset nyt on joka naisella, niin an aina jaksa vastata fiksusti. En ole tosin koskaan pilkannut ketään kaljuuntuvaa miestä. Sille nyt ei voi mitään, esimerkiksi oman suvun miehillä hiukset ovat lähteneet aikaisin.
Olen varmaan outo, muuta minusta kaljut miehet on miehekkäämpiä kuin mitkään moppipäät. Jos vielä itsetunto on kohdallaan niin nämä on vielä todella seksikkäitä.
Minulla on sellainen komistus kotona. Onneksi oli kalju jo kun tapasimme ensimmäisen kerran.
Mulle moppipää, kiitos! No jos on kaljuuntunut ja vain vähän hiuksia, parempi olla sitten kokonaan kalju. Mutta syy, miksi jotkut naiset välillä ilkkuvat, on se, miten paljon eräät miehet haukkuvat ikääntyviä naisia, rupsahtanut, riipputissi, naama roikkuu jne. Ei se naisistakaan tunnu kivalta, vaikka kuspäisille miehille se on yks hailee, miltä naisista tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Mulle moppipää, kiitos! No jos on kaljuuntunut ja vain vähän hiuksia, parempi olla sitten kokonaan kalju. Mutta syy, miksi jotkut naiset välillä ilkkuvat, on se, miten paljon eräät miehet haukkuvat ikääntyviä naisia, rupsahtanut, riipputissi, naama roikkuu jne. Ei se naisistakaan tunnu kivalta, vaikka kuspäisille miehille se on yks hailee, miltä naisista tuntuu.
Jos kostoa janoaa, niin sehän pitäisi tehdä niille henkilöille, jotka ovat naisia alunperin pilkanneet, eikä niille miehille, jotka sattuvat kaljuuntumaan. Muutenhan tuo on pelkkää selittelyä, koska aivan samalla tavalla miehet voivat oikeuttaa naisten h*orittelun ja muun naisvihan. "Ku naiset ite haukkuu enste miesten kaljui, niinku!"
No en ole ikinä nähnyt tai kuullut naisten haukkuvan miehiä kaljuuntumisesta! Pikemminkin naiset ovat mielestäni hienotunteisia tässä asiassa. Halla-Aho taas on monille niin vastenmielinen hahmo, että hän saa helposti lokaa niskaansa mistä tahansa ominaisuudesta (huonoa käytöstä toki haukkua ulkonäköä), siinä ei ole kyse kaljun pilkkaamisesta sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
En itse pilkkaa kaljuja, vain nää kaljunpeittokampaukset voi hymyilyttää. Enkä siltikään mene kommentoimaan. Kyllä ne naiset saa paljon enemmän kuulla kommentteja ulkonäöstään, usein negatiivisia.
Miksi miehet pilkkaavat ja haukkuvat pienirintaisia naisia? N21
Mä kiusottelen omaa miestäni joskus, mutta se on kyllä hellää kiusottelua siinä missä hänenkin kommenttinsa mun harmaantumisestani. Kaljut miehet ovat seksikkäitä!
N50
Kaljuuntuvassa miehessä ei ole mitään pilkanaihetta.
Kaljuuntuvassa miehessä, jolla on päänupistaan ulkonäkömiehisyyskompleksi, joka ei muuta mietikään ja joka uhriutuu jatkuvasti "is it because i'm bald?"-tyyliin... no... Onhan se vähän huvittavaa. Minkäs teet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä kääntää keskustelua minuun. Ad hominem -argumentointisi ei auta nyt. Ap
Ad hominem -hokema on aina yhtä hupaisa.
Oletko myös erityissuosikkini eli SHEIMAAJA? :D
Ars longa ja vita brevis, joo-o.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ad hominem -hokema on aina yhtä hupaisa.
Oletko myös erityissuosikkini eli SHEIMAAJA? :D
Ars longa ja vita brevis, joo-o.
Luuleekohan joku, että AV-panettelun kutsuminen ad hominemiksi saa puhujan vaikuttamaan viisaalta filosofilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kaljuuntuvat miehet pitäisi kastroida, ettei huonot geenit pääse leviämään.
Kaikilta ämmiltä piuhat poikki siis, kaljuusgeenit tulevat aina äidiltä.
http://www.iltalehti.fi/terveys/201702142200070534_tr.shtml
"Jännittävä löytö oli se, että suuri osa mieskaljuuden geeneihin liittyvistä tekijöistä olivat X-kromosomissa, jonka miehet perivät äidiltään."
Näin ne akat sortavat sinua :D Alas feminismi :D
Turhamaisuusperusteinen kaljuudenehkäisy on epäilemättä lääketieteen tulevaisuuden aloja. Kumma, kun siihen ei juuri kohdisteta resursseja. Lääketieteellisten tiedekuntien naisenemmistön salaliitto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kaljuuntuvat miehet pitäisi kastroida, ettei huonot geenit pääse leviämään.
Kaikilta ämmiltä piuhat poikki siis, kaljuusgeenit tulevat aina äidiltä.
http://www.iltalehti.fi/terveys/201702142200070534_tr.shtml
"Jännittävä löytö oli se, että suuri osa mieskaljuuden geeneihin liittyvistä tekijöistä olivat X-kromosomissa, jonka miehet perivät äidiltään."
Näin ne akat sortavat sinua :D Alas feminismi :D
Turhamaisuusperusteinen kaljuudenehkäisy on epäilemättä lääketieteen tulevaisuuden aloja. Kumma, kun siihen ei juuri kohdisteta resursseja. Lääketieteellisten tiedekuntien naisenemmistön salaliitto?
Faktat ovat mielestäsi hymiöjuttuja? Naiset käyttävät miehiä enemmän Suomessa yli 10 miljardilla eurolla pelkkiä julkisia terveyspalveluita, joten oikeilla jäljillä olet.
No eikä tee.