Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rusketus kapselit yms. kokemuksia?

Vierailija
20.03.2017 |

Ootteko käyttäny ikinä, oliko worth it? Nää on siis näitä rusketusta edistävii pillereitä missä ilmeisesti sama vaikutus ku porkkanalla.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt viimeiset 6 vuotta. Ostan ihan sitä halvinta, mitä saa apteekista, olisikohan 12,90€ purkki.

Kapselien avulla rusketun, enkä pala samaan malliin kuin ilman kapseleita. Ennen kapseleita en ruskettunut juuri lainkaan ja paras suoritukseni oli kerran jopa pilvisellä säällä palaminen! :D

Vierailija
2/36 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on tullut markkinoille viime aikoina...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mytan rusketuspilleri on ollu itellä käytössä

http://hyvinvointishop.com/

Vierailija
4/36 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täysin sama asia kuin söisi porkkanaa? Tuleeko porkkanat halvemmaksi? Montako porkkanaa vastaa yhtä kapselia?

Vierailija
5/36 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanoita täytyy tietääkseni syödä aika paljon, että alkaisi rusketusvaikutus näkymään. Joku kulhollinen päivässä. Tietysti parilla porkkanalla päivässä saa varmaa jo jonkinäköisen vaikutuksen. En oo kyllä testannu.

Vierailija
6/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itserusketravilla kapseleilla saa rusketuksen ilman aurinkoa tai muutakaan. Rusketusta edistävät puolestaan auttavat edistämn rusketusta.

Vierailija
7/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämää noissa Mytaneissa se, ettei purkin kyljessä lue mitä sisältää. Vain tuo tekstinä kirjoitettu mainospläjäys.

Korjatkaa joku jos olen väärässä, mutta kuvista päätellen näin on. Vaadin, että purkissa itsessään lukee mitä sisältää ja kuinka paljon. Muuten en suuhuni laittaisi.

Vierailija
8/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hämää noissa Mytaneissa se, ettei purkin kyljessä lue mitä sisältää. Vain tuo tekstinä kirjoitettu mainospläjäys.

Korjatkaa joku jos olen väärässä, mutta kuvista päätellen näin on. Vaadin, että purkissa itsessään lukee mitä sisältää ja kuinka paljon. Muuten en suuhuni laittaisi.

Mytan BRONZE

Luonnolliset b-Karotenoidit (from blaskeslea trispora) 30mg

Beta-karoteeni

Astaxanthin (algal carotenoid extract) 1mg

Lycopene (from tomato) 2mg

Zeaxanthin (from marigold) 0,33mg

Lutein (from marigold) 3mg

E-vitamiini 12mg

Vierailija
9/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista muista myös kokemuksia olisi kiva kuulla?

Vierailija
10/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käyttänyt? Miten on toiminut?

Haluaisin kuulla, kiinnostaisi itseäkin

Vierailija
11/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi olla terveellisiä tuollaiset, jotka kehonsisäisesti jotenkin ruskettaa ihon. Luonnollisestihan se iho ruskettuu auringon uv-säteilyn ansiosta, pillereillä sitten ties millä myrkyillä. Joo, kyllähän jostain vihanneksistakin syötynä muuttuu ihonväri mutta eikö siinä vaiheessa se ole jo aika vaarallisesta yliannostuksesta kyse.

Vierailija
12/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä muuten kyllä rusketusta aurinkoa ottamalla hanki, mutta pillereillä kun saa mukavan sävyn helposti, niin mikäs siinä.

Vierailija
13/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmä muuten kyllä rusketusta aurinkoa ottamalla hanki, mutta pillereillä kun saa mukavan sävyn helposti, niin mikäs siinä.

Porkkanoissakin olevat betakaroteenit ja karoteenit saavat ihoon ruskettavan sävyn. Astaksantiini ja E-vitamiini myös syventää rusketusta. Eivät vahingoita ihoa.

https://www.stara.fi/2017/11/24/rusketuksen-saa-jatkossa-pillerilla-iho…

Vierailija
14/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vetää överiks mitä tahansa niin on siinä vaaransa. Menkää niiden annossuositusten mukaan aina!

Vierailija
15/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että anukseni muuttui ruskeammaksi käytön aikana. Eipä oikeastaan muuta huomioitavaa vaikutusta.

Vierailija
16/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap rusketuskapseli on yhdyssana. Opettele oikeinkirjoitus.

Vierailija
17/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti kielenkäytön kanssa

Vierailija
18/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipähän tarvii aurinkoa ottaa, se ei kyllä oo suositeltavaa terveyssyistä

Vierailija
19/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitten pointti lähinnä tuo karoteeni? Itselläni vähänkään runsaampi porkkanansyönti näkyy oranssina "turpana" eli renkaana suun ympärillä, tekeeköhän tällaiset kapselit saman? 

Vierailija
20/36 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näitten pointti lähinnä tuo karoteeni? Itselläni vähänkään runsaampi porkkanansyönti näkyy oranssina "turpana" eli renkaana suun ympärillä, tekeeköhän tällaiset kapselit saman? 

Jännä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän