Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännittää julkisilla paikoilla oleminen, siedätän itseäni kahvilassa

Vierailija
20.03.2017 |

Ennen kuin joku tulee tuomitsemaan miksi muka kärsin näin typerästä jutusta, niin vuosien koulukiusaus jätti jäljet. Toista tuntia olen nyt istunut läppärillä kahvilassa ja vaikka tekee mieli lähteä kotiin "turvaan". Hölmöä.

Mikä teillä on auttanut jännittyneisyyteen julkisilla paikoilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollaista jännitystä myös ja varsinkin esim joku kassalla asioiminen saattaa joskus jännittää tosi paljon vaikka mitään syytä ei ole.

Beetasalpaaja auttaa jonkun verran mutta ei sitä aina viitsi ottaa.

Vierailija
2/4 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit hienosti!

Mulla on kauhea esiintymisjännitys ja aloin siedättää itseäni menemällä ratikassa ja bussissa istumaan selkä menosuuntaan, joudun siis katselemaan muita ihmisiä kohti siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihania positiivisia kommentteja, olin varma että tänne eksyy heti ihmisiä kirjoittamaan ilkeästi. Muutenkin häpeä tätä sairautta jos sairaudeksi voi sanoa.

Ap

Vierailija
4/4 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet lähtenyt julkiselle paikalle.

Itse pelkään kohtaavani jonkun tutun julkisella paikalla, ei haittaa nähdä työkaveria töissä, mutta hui kaupassa, apua. Kuljen paikoissa joissa voin törmätä varovasti, koitan kiertää reittejä millä minimoin riskin kohdata. Lenkillä voin välttää kulkemasta tutun taipuolitutunkin talon läheltä. Niin typerää, mutta alkaa vain stressata jos joku näkee minut, vaikka tiedän että mitä sitten, ei mitään.

Yritän olla välittämättä omasta jännityksestä, mutta alitajuisesti ja automaattisesti valikoin reittejä, aikoja ja paikkoja sen mukaan.