Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia bulvaanin työstä?

Vierailija
19.03.2017 |

Minulle on tarjottu tällaista työtä ja ajattelin kysyä, että onko täällä kenelläkään kokemusta tuollaisesta? Työ olisi osa-aikaista ja tehtäviin kuuluisi ilmeisesti istua joidenkin taloyhtiöiden yhtiökokouksissa ja joissain firmoissa hallituksessa. Tästä maksettaisiin minulle 2000 euroa kuussa, eikä työ olisi edes kokopäiväistä. Asiaa kuvailtiin minulle niin, että minun tarvitsee vain mennä näihin kokouksiin paikalle, nauttia kampaviinereistä ja minulle annetaan mukaan lappu, jossa kerrotaan, mitä minun pitää kokouksessa esittää ja äänestää jne. Näitä kokouksia on ilmeisesti ympäri Etelä-Suomea ja sen lisäksi Tallinnassa, johon minulle maksettaisiin matkat ja hotellit. Homma kuulostaa todella kivalta ja yksinkertaiselta, mutta en ole koskaan kuullut kenenkään työskentelevän bulvaanina, enkä ole tällaista termiäkään koskaan kuullut, joten ihmettelen vähän tuota palkan ansaitsemisen helppoutta. Onko kenelläkään muulla kokemusta tällaisesta bulvaanin työstä ja oletteko sitä mieltä, että paikka kannattaa ottaa vastaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa toki helpolta, mutta sinuna jättäisin väliin.

Vierailija
2/3 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdet mukaan, niin ole todella tarkkana sen kanssa mihin kirjoitat nimesi ja mihin sitoudut. Sanoisin, että jos et ole ihan 100% kartalla siitä, mihin olet ryhtymässä, ja mielellään omaa jonkinlaista lakimiehen koulutusta niin etsi muita töitä, vaikka tuo houkuttelevalta varmasti kuulostaakin.