Tiistai-iltana tärkeä meno, mitä voin vielä tehdä ulkonäön hyväksi?
Olen laihduttanut 6 viikkoa ja saanutkin itseäni hoikemmaksi ja turvotusta roimasti pois (olen normaalipainon ylärajalla). Mitä voisin vielä tehdä? Osaatteko suositella jotain parin päivän kuuria, jolla saisi itsensä mahdollisimman hyvän näköiseksi? Joku tee tai mehu tai kannattaako ottaa parin päivän paasto vai mitä vielä teen?
Kommentit (15)
Rauhoitu ja syö normaalisti. Et halua, että jonkun ihmekuurin jäljiltä olet vatsavaivainen ti.
Ulkomaisista pakastevadelmista tehty sorbetti. Aineenvaihdunnalle rivakka kuuri. Jos ehdit aloittamaan tänään niin toivut tiistai-illaksi.
No, ihan ehdottomasti nyt vielä mehupaasto, jotta olet oikein nälkiintynyt ja heikko. Menee ainakin alkoholi kunnolla päähän, voipi tulla yllätyksiäkin. Heikottavassa olossa kalpeanahan sitä hyvältä näyttää, vai mitä?
Oikeasti: lepää kunnolla, pese hiukset ja hymyile, niin näytät parhaimmalta. Eivät ne kilot ratkaise yhtä paljon kuin iloinen olemus.
Olen tällainen keski-ikäinen nainen. Hyvät konstit tulevat tositarpeeseen.
Vaatteet on huolella mietitty ja silitettynä jo odottamassa. Kengät putsattu ja plankattu.
Nyt vaan se viimeinen silaus eli onko jotain mitä kannattaisi vielä tehdä..?
Ap
Ja jos joku arvasi niin kyllä, siellä tilaisuudessa on ex-miesystävä uusine daameineen. Haluan mennä pystypäin ja näyttää hyvältä.
Ap
Unohtui sanoa, että menen sinne kampaajan kautta. Siellä myös meikataan.
Ap
Jos kunto kestää niin paastoa tai syö ainakin kevyemmin, ettei turvota. Kosmetologille ihonpuhdistukseen jos kerkeät. Hyviä juhlia!
Hyvin sinulla menee! Toivottavasti olet jo päässyt erosta ylitse, niin ettei exä enää vaivaa sinua. Kapistele nyt hänet lopullisesti kannoiltasi ja suuntaa uudistunut, hyvältä näyttävä itsesi eteenpäin. Lähde iloisena ihmisten joukkoon ja löydä itsellesi uusi parisuhde.
Täällä olen sängyssä huulissani paksu kerros huulirasvaa, että huulipuna näyttää huomenna hyvältä. Hiukset on ihan rasvaiset koska bad hair dayn jälkeen on yleensä se hyvä päivä kampauksen suhteen. Puhdistin kasvot huolella ja laitoin ravitsevan yövoiteen.
Huomenna sitten suden suuhun ... !
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja jos joku arvasi niin kyllä, siellä tilaisuudessa on ex-miesystävä uusine daameineen. Haluan mennä pystypäin ja näyttää hyvältä.
Ap
Olet ihana, tsemppiä. Pää pystyyn, hymy huulille ja ystävällinen jutustelu sille eksälle ja sen uudelle.
Peseydy. Kunnosta ja pese vaatteesi. Puhdista kenkäsi. Käy leikkauttamassa hiuksesi.