Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, joka teit aloitteen ensimmäisenä!

Vierailija
19.03.2017 |

Vähän höpsö aihe, mutta kaipaisin vinkkejä/henkistä tsemppausta. Minulla on miespuoliseen opiskelukaveri, johon olen ihastunut. Vietämme aikaa yhdessä päivittäin, mutta aina isommassa porukassa. Luulen, että hänkin voisi olla kiinnostunut minusta, mutten viitsi odottaa, aikooko hän tehdä siirron vai ei. Siispä ajattelin olla itse aloitteen tekijä ja pyytää häntä ulos. Ensimmäisen askeleen ottaminen jännittää kumminkin niin, että sanat tuntuvat takertuvan kurkkuun kun vain ajattelenkin niiden ääneen sanomista. Kuinka te sen teitte, ja mitä siitä seurasi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuisin häntä, varmaan kivaksi ja komeaksi,

ja pyytäisin heti perään häntä kahdestaan johonkin, esim. meille kylään.

Katsoisin mihin se johtaa.

Vierailija
2/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mainita vielä, että yleensä olen sosiaalisissa tilanteissa kuin kala vedessä. Tämä yhtäkkinen epävarmuus tuntuu sietämättömältä !

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu se iltapäiväkahville / -teelle.

Vierailija
4/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt useammankin kerran itse aloitteen ja jos en ole saanut pakkeja suoraan niin joka kerta lopputuloksena on ollut vain seksisuhde.

Suosittelen että odotat miehen aloitetta jos olet muutakin kuin seksiä vailla.

N39

Vierailija
5/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aloitteen alunperin ajatuksena pelkkä seksi, mutta yllättäen aloimmekin viihtyä keskenämme ja lopulta huomasin etten muita katsellutkaan enää. Mies tunnusti tunteensa ensin. Suhdetta nyt takana 6v.

Vierailija
6/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ajatuskin pyytää jotain ihastusta kahville kauhistuttaa, olen myötätuntoinen teitä miehiä kohtaan.

Vierailija
7/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanat jäävät kurkkuun, lähetä vaikka tekstari. 

Vierailija
8/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iskettävä oli työkaveri. Juteltiin joskus ihan työkavereina kaikenlaisista asioista, mm.  tietokonepeleistä, jalkapallosta jota hän seurasi tms. Kerran mies intoili eräästä Champions League matsista ja sanoi että pitääkin ostaa ottelukaljat kotiin, ja minä sitten ehdotin, että lähtisitkö mun kanssa katsomaan sitä baariin. Pelkäsin kuollakseni torjuntaa, kun mies tuijotti silmät suurina yllättyneenä. Mutta ei, hän halusi lähteä. 

Ja siellä baarissa nautittiin alkomaholia ottelun ohessa, päädyttiin meille yöksi ja siitä alkoi suhde josta tuli avioliitto lopulta.

Vierailija
9/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan tein aloitteen ensikohtaamisellamme mieheni kanssa.

Täytyy sanoa, että kyllä kannatti, nyt olemme olleet yhdessä 6 vuotta ja tuoreet vanhemmat pienelle pojalle :)

Ehdottomasti vain rohkeasti pyydät häntä treffeille kanssasi :)

Vierailija
10/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon melko reipas alotteiden tekijä. Noita miehiä sais ootella muuten ikuisuuden. Ihan vaan kahville/kaljalle/ vissylle tms pyydät. esim. "Mul ei oo huomenna mitään tekemistä, lähetkö pitämään mulle seuraa, jos vaikkka duunin kälkeen käytäs tossa paikallisessa parilla/kahvilla?" Voi torjua, muut siihen ei maailma kaadu. Mua ei oo kertaakaan torjuttu ja aina on kivaa ollu. Kaikista ei oo suhdetta tullut, mut mukavia ystäviä jos ei muuta.

Vierailija
11/12 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hän samanlainen tilanne! Yhtien opiskelijajuhlien jälkeisenä aamuna, joissa olimme porukalla olleet oikeen kunnolla viihtymässä, laitoin vain viestiä "Ei hitto mikä olo, pitsaa ja sarjoja?" Ja niin hän tuli pitsan kanssa ja sohvalla möllötettiin sarjoja koko perjantai. Ja lauantai. Ja sunnuntai. :D <3

Vierailija
12/12 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteellisia naisia soisi olevan enemmän. Mä en ole kuin kerran elämässäni saanut suoran aloitteen kun nainen pyysi kahville tekstarilla..