Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ikinä sano mitään kivaa pukeutumisestani tai ulkonäöstäni ylipäätään.

Vierailija
19.03.2017 |

Minä kyllä kehun hänen vaatteitaan ja ulkonäköään, koska tiedän että se tuntuu mukavalta ja positiivisia kommentteja saa muutenkin niin vähän täällä Suomessa. Mutta minusta olisi mukavaa, jos hänkin joskus sanoisi jotain mukavaa minusta. Edes sitten luonteesta, kun kerta ulkonäkö ei ilmeisesti viehätä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla samanlaista, minä ainakin kaipaan välillä positiivisia kommentteja edes jostain?

Vierailija
2/9 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Rakastatko sinä minua, Wagner?

– Rakastan.

– Voisit sanoa sen useammin.

– Rakastan sinua, rakastan sinua, rakastan sinua, rakastan sinua, rakastan sinua, rakastan sinua, rakastan sinua. Tuon pitää riittää viikoksi.

Vierailija
4/9 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku naislapsi?

Vierailija
5/9 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, ihan keski-ikäinen jo. Lapsetko vain haluavat kuulla jotain positiivista itsestään edes joskus? Aika erikoinen näkökulma.

Vierailija
6/9 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ex-miesystävän kanssa. Sanoin asiasta monta kertaa, että olisi joskus kiva kuulla mistä hän minussa tykkää. Vaikka olisin laittautunut omasta mielestä vaikka kuinka nätiksi, niin ei sanaakaan. Kysyin että kai se nyt jossakin musta tykkää esim. luonteesta. Vastaus oli "no en kai mä sun luo muuten aina tulis". Nykyisen kanssa kehutaan yhtä paljon. On helpompi olla sellaisen kanssa, jolla on samat tavat. 

Vierailija
7/9 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sitä itketään että miehet ovat  niin pinnallisia ja tässä kun on sitten mies jota ei kiinnosta ulkonäkö paskan vertaa niin heti ollaan valittamassa.

Ei näin!

Vierailija
8/9 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tuossa eniten vaikuttaa minusta se tuleeko mieheltä sitä negatiivista kritiikkiä sitten vai ei tyyliin "oot muuten lihonut" tai "ihan karmee vaate". Jos tuota kommentointia tulee mutta ei positiivista koskaan niin vaihtoon menisi. Mutta jos ei vaan kommentoi mitään mihinkään suuntaan koskaan niin se on vaan sitten enemmän miehen tapa jossa on hyvätkin puolensa 🤣

Vierailija
9/9 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan mieheni. Yhteistä elämää takana jo n. 10 vuotta. Mies ei sano mitään kivaa ulkonäöstäni eikä muutenkaan ikinä kehu mistään. Kaiken lisäksi tiedän olevani hyvännäköinen (toivottavasti en kuulosta omahyväiseltä), joten ihmettelen, että kai nyt edes joskus voisi jotain positiivista sanoa. Se tuntuisi niin hyvältä. Itse kehun miestäni päivittäin. Joskus olen hänelle sanonut, että minustakin olisi kiva saada positiivista palautetta itsestäni edes silloin tällöin, mutta mies vain vastaa, ettei hän osaa sanoa mitään. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä