Lähetin miehen tulikasteeseen
Pyysin hakemaan kaupasta tamponeja. Nyt jännitetään osaako tuoda oikeita.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Ja oma henkilökohtainen hygieniasi, elämänhallintasi ja ennakointisi on mielestäsi ihan normaalilla tasolla? Kai annoit miehelle edes käteistä omista rahoistasi tuppojesi ostamiseen? Miten bensarahat ja korvaus vaivasta?
Mulla ainakin on hygienia, elämänhallinta ja ennakointi ihan normaalilla tasolla vaikka olenkin kerran unohtanut ostaa tamponeja ja jouduin pyytämään puolisoani käymään kaupassa. :D Vähän valoja päälle nyt.
Minun mieheni ei ole palstamies, joten voin pyytää häntä ostamaan minulle vaikka kuukupin, eikä hän vaadi siitä mitään korvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Ja oma henkilökohtainen hygieniasi, elämänhallintasi ja ennakointisi on mielestäsi ihan normaalilla tasolla? Kai annoit miehelle edes käteistä omista rahoistasi tuppojesi ostamiseen? Miten bensarahat ja korvaus vaivasta?
Mulla ainakin on hygienia, elämänhallinta ja ennakointi ihan normaalilla tasolla vaikka olenkin kerran unohtanut ostaa tamponeja ja jouduin pyytämään puolisoani käymään kaupassa. :D Vähän valoja päälle nyt.
Minun mieheni ei ole palstamies, joten voin pyytää häntä ostamaan minulle vaikka kuukupin, eikä hän vaadi siitä mitään korvauksia.
Mitäs itse ostelet miehellesi pyyteettömästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on silleen kiva, että pyytää merkin ja mallin ja kirjoittaa sen sitten ylös. Ei ole kauhean vaikea hakea. Mulla kyllä on noita usein kaapissa extraa, mutta vahingon sattuessa ei tehdä siitä numeroa.
Ei tehdä numeroa kunhan muistat maksaa miehellesi asianmukaiset korvaukset matkoista, sekä henkisestä kivusta ja särystä, joita naiselleen tamponien ostaminen palstamiehessä aiheuttaa.
Niin siis samalla kun käy kaupassa anyways. Me käydään 50-50, ja tottakai itse ostan hänelle myös ne hygieniatuotteet mitä sieltä marketista kaipaa. Ei ole iso vaiva..
Joo, mutta kunhan maksat ne korvaukset! Ne on palstamiehelle tärkeitä, ettei vahingossa naiseen uppoa yhtään euroa ylimääräisä.
Saat naisena miljardien tulonsiirrot miehiltä vuosittain, mikään ei riitä? Kunnon lompakkoloinen.
Koska viimeksi olet maksanut ensitreffeillä?
Olisin maksanut, mutta kun se tuntuu olevan monelle miehelle kunnia asia maksaa. En halua loukata. Aina aion maksaa mutta tähän asti aina ovat miehet pysäyttäneet ja sanoneet että laitetaan samaan hän maksaa. Kiltti nainen kun olen, en tuollaisesta ala riitelemään vaan tehdään niin kuin mies haluaa. Mutta ymmärrän että kiltti miehet, eivät meistä kiltti naisista tykkää, vaan pitäisi alkaa julkisella paikalla kinaamaan. "Ei tule kuuloonkaan, minä maksan molemmat. Laita sinä se lompakko pois."
Oho, mieheni ostaa tamponit ja siteet ihan tuosta noin vaan kun käy ruokakaupassa jos sattuu olemaan tarve. Ja yhteisiä ovat rahamme. Minunko ne pitäisi erikseen hakea jos mies sanoo lähtevänsä kauppaan hakemaan ruokaa? Minä lähtisin ostamaan tamponeita kun mies tulee kaupasta? Jo on juttu.
Onneksi mieheni on tosimies eikä vätys, joka itkee kun pitää osta paketti tamponeita. Mites te miehet, jotka huutelette, että kai annoit rahaa yms niin pitääkö naisen ostaa sinulle saippuaa kun käy ruokakaupassa? Vai ostatte aina itse?
Vaikeaksi tehty elämä.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin hakemaan kaupasta tamponeja. Nyt jännitetään osaako tuoda oikeita.
En hakisi.
t. fiksu ja mukava mies.
Saat naisena miljardien tulonsiirrot miehiltä vuosittain, mikään ei riitä? Kunnon lompakkoloinen.
Koska viimeksi olet maksanut ensitreffeillä?