Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tilannut Ifolorilta taulua omasta kuvasta, etenkin jos kuvasi on ollut laadultaan huono?

Vierailija
19.03.2017 |

Haluaisin teetättää koirani kuvasta canvas taulun. Latasin siellä sivustolla kuvan sinne ja siihen tuli "Tyydyttävä resoluutio". Nyt mietin, uskallanko teetättää sitä taulua lainkaan.

Laitoin sinne viestiä ja kyselin asiaa, mutta vastaus oli jotenkin niin ympäri pyöreä etten tiedä mitä tehdä. Haluaisin kovasti saada koirastani sen taulun :( Mutta hirvittää, jos se lopputulos onkin liian huono, etten halua sitä seinälle laittaa.

Kommentit (6)

1/6 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota/valitse parempi kuva? 

Vierailija
2/6 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on taulun koko ja kuvan resoluutio? Jos kerran kyseessä on koirasi kuva, niin voit kysyä asiaa koiraltasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/6 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/6 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puhelimella otettu kuva? Katso googlesta ko. puhelimen kameran pikselit niin saa vähän vihiä kuvanlaadusta. Suurennokset kannattaa teettää vain paremmalla kameralla otetuista, luultavasti tulee pikselimössöä jos ilmottaa noin. Tietenkin johonkin pikkutauluu voi riittää jos ei edellytä ihan terävää kuvaa.

Vierailija
6/6 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus tilannut joitain kuvatuotteita, vaikka ohjelma on näyttänyt, että resoluutio ei ole riittävä. Itse olen ollut niihin tyytyväinen; ei ole käynyt silmääni.

Luulen, että kuvausammattilainen voisi havaita pikselöitymisen ja sellainen kuva kodin seinällä häntä häiritsisi. Meitä ei, kun emme ole sen alan ammattilaisia.

Jos haluat pelata varman päälle, älä tilaa. Toisaalta, jos muuten pidät kuvasta paljon, harkitse riskin ottamista ? Omalla riskillä; kuvatuotteet eivät mielestäni nykyään ole tuhottoman kalliita.   Jos taas rahat vähissä ja pakko onnistua kerrasta, etsi kuva, joka täyttää tekniset vaatimukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan